Nieuwsbrief:

FH Motoren

FH-Motoren is gespecialiseerd op het gebied van wegracemotoren, wegmotoren, onderdelen en banden. Door meer als 25 jaar ervaring in de wegrace kunnen wij u voorzien van een goed stukje advies en een uitstekende service op en om het circuit. In nauwe samenwerking met HK Suspension bent u bij ons aan het juiste adres voor wat betreft het afstellen van uw vering. Voor onderhoud en of ombouwen van uw motorfiets kunt u terecht in onze werkplaats. ​ Tevens zijn wij gespecialiseerd in het ombouwen van uw wegrace motor voor zowel de beginnende als ervaren circuitrijder. FH-Motoren kan voor de motorrijder een totaal pakket verzorgen, dat wil zeggen van afstellen en modificeren van de standaard veringscomponenten tot aan het leveren van nieuwe hoogwaardige vervangingscomponenten. Zo kan de motorrijder bij FH-Motoren terecht voor service, support, individuele aanpassingen en veiligheid voor alle takken van de motorsport. ​ FH-Motoren zal regelmatig te vinden zijn op de circuits, zowel tijdens de CRT dagen als de ONK wedstrijden. Daar kan overgegaan worden tot de fijnafstelling en in het uiterste geval tot reparatie.​ Wij zijn van maandag tm zondag bereikbaar via telefoonnummer +31 06 10844933 Natuurlijk kunt u ook uw vraag en of bestelling via de email fhmotoren@gmail.com stellen.
Alle motoren van FH Motoren
5 motoren gevonden
APRILIA TUONO
APRILIA TUONO
€ 3.150,- € 3.495,- p/mnd klik hier
2004, 38986 Km
FH Motoren, FLEVO
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 5.995,- € 6.500,- p/mnd klik hier
2006, 23980 Km
FH Motoren, FLEVO
TRIUMPH TIGER 1200 GT EXPLORER
TRIUMPH TIGER 1200 GT EXPLORER
€ 7.500,- € 7.995,- p/mnd klik hier
2012, 64168 Km
FH Motoren, FLEVO
BMW K 1100 LT
BMW K 1100 LT
€ 5.000,- € 5.500,- p/mnd klik hier
1992, 110000 Km
FH Motoren, FLEVO
SUZUKI V-STROM DL 650
SUZUKI V-STROM DL 650
€ 3.850,- p/mnd klik hier
2005, 72468 Km
FH Motoren, FLEVO
Een stukje historie: BMW in 1970 - Heel modern waren de H-4 halogeenlampen. De brandstoftank was in drie versies leverbaar: 24 liter, 17 liter en een 17 liter exemplaar met verchroomde flanken (de "Toaster tank"), dat eigenlijk alleen voor de export naar de Verenigde Staten bedoeld was en alleen in 1972 en 1973 geproduceerd werd. Alle krukassen maakten slagen van 70,6 mm, waardoor verschillen in cilinderinhoud alleen door wisselende boringen verkregen werden. Hier zou BMW bij de luchtgekoelde boxers aan vasthouden tot in 1995, toen de R 100 R Mystic uit productie ging. De /5 serie kwam waarschijnlijk net op tijd op de markt. De Vollschwingen BMW's hadden het merk door de moeilijke tijden in de jaren vijftig gesleept, maar waren absoluut niet meer geschikt om de opkomende markt in de jaren zeventig te bedienen. Rond 1970 waren met name de Japanse fabrikanten op de markt gekomen met zware, snelle machines. BMW besloot in de /6-serie de R 50/5 niet meer te vervangen, maar het programma "in de hoogte" uit te breiden met de R 90/6 en de R 90 S. Men ging meer aandacht besteden aan het uiterlijk van de motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion