Nieuwsbrief:

Gielen Motorsport

Alle motoren van Gielen Motorsport
34 motoren gevonden
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
DUCATI MULTISTRADA 1260 S
€ 13.950,- p/mnd klik hier
2019, 52300 Km
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
HONDA NC 750 D INTEGRA DCT C-ABS
€ 4.850,- p/mnd klik hier
2017, 60000 Km
YAMAHA NIKEN GT
YAMAHA NIKEN GT
€ 8.950,- € 11.250,- p/mnd klik hier
2021, 11620 Km
DUCATI MULTISTRADA V4 S
DUCATI MULTISTRADA V4 S
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2021, 38500 Km
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
DUCATI SCRAMBLER SIXTY2
€ 6.500,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2016, 8000 Km
DUCATI SCRAMBLER STREET CLASSIC
DUCATI SCRAMBLER STREET CLASSIC
€ 6.850,- € 7.250,- p/mnd klik hier
2015, 14500 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2018, 27000 Km
TRIUMPH TIGER 1200 ALPINE EDITION
TRIUMPH TIGER 1200 ALPINE EDITION
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2021, 93000 Km
DUCATI 996
DUCATI 996
€ 13.250,- p/mnd klik hier
2000, 36000 Km
KTM 1190 RC 8 R RED BULL EDITION
KTM 1190 RC 8 R RED BULL EDITION
€ 21.500,- p/mnd klik hier
2010, 19000 Km
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
DUCATI MULTISTRADA 1260 ENDURO
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2019, 32000 Km
DUCATI M 796
DUCATI M 796
€ 6.350,- p/mnd klik hier
2011, 39000 Km
KTM 1190 ADVENTURE R
KTM 1190 ADVENTURE R
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2014, 49000 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 5.900,- p/mnd klik hier
2013, 18894 Km
DUCATI MULTISTRADA 950
DUCATI MULTISTRADA 950
€ 10.350,- p/mnd klik hier
2018, 29000 Km
TRIUMPH TIGER EXPLORER XCX
TRIUMPH TIGER EXPLORER XCX
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 65000 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
TRIUMPH SPEED TRIPLE R
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2017, 29600 Km
MV AGUSTA DRAGSTER 800
MV AGUSTA DRAGSTER 800
€ 8.650,- p/mnd klik hier
2015, 19000 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 6.950,- p/mnd klik hier
2015, 65000 Km
DUCATI DIAVEL 1260 S
DUCATI DIAVEL 1260 S
€ 18.999,- p/mnd klik hier
2019, 17000 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion