Het werd drukker en de onderneming moest meegroeien. De showroom werd uitgebreid door gebruik te maken van een aantal zeecontainers. Op het kleine plein voor deze containers werd ieder jaar een soort markt gehouden alwaar motorkleding en accessoires tegen zeer scherpe prijzen werden aangeboden. Uiteindelijk werd besloten om een extra pand in de Platinastraat op het industrieterrein Lansinghage te huren om de volledige voorraad motoren, kleding en accessoires aan de klant te kunnen tonen.
Hans vond twee panden geen ideale situatie en had grote plannen om een volledig nieuw pand te laten bouwen. Na veel wikken en wegen ging de kogel door de kerk. In 1995 werd begonnen aan, op dat moment, de grootste motorzaak van Nederland.
Begin 1996 werden de deuren geopend aan de Goudstraat 97 te Zoetermeer (nog steeds op het industrieterrein Lansinghage). Meer dan 4.700 m2 gevuld met motoren, kleding en accessoires ten behoeve van de motorliefhebber. Ondanks het feit dat de motorzaak vele vierkante meters telt, proberen wij het ouderwets sfeervol te houden. Een uitgebreide koffiebar helpt hier zeker aan mee.
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was
geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd.
In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het
midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst
frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de
eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin
Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.