Nieuwsbrief:

Hoogendijk Motoren Reeuwijk

Alle motoren van Hoogendijk Motoren Reeuwijk
62 motoren gevonden
KAWASAKI ER 6 F
KAWASAKI ER 6 F
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2008, 38010 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2010, 42000 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2005, 39364 Km
SUZUKI VS 1400 INTRUDER LT
SUZUKI VS 1400 INTRUDER LT
€ 4.000,- p/mnd klik hier
1987,
HONDA CB 600 F HORNET
HONDA CB 600 F HORNET
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2009, 16137 Km
KAWASAKI ER 6 N
KAWASAKI ER 6 N
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2008, 23419 Km
SUZUKI GSX 650 F
SUZUKI GSX 650 F
€ 1.750,- p/mnd klik hier
2008, 68400 Km
BMW R 850 R
BMW R 850 R
€ 1.500,- p/mnd klik hier
1996, 92000 Km
KAWASAKI Z 750 R ABS
KAWASAKI Z 750 R ABS
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2012, 22980 Km
HUSQVARNA SMR 450
HUSQVARNA SMR 450
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2010, 10503 Km
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 6.450,- p/mnd klik hier
2018, 14293 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2018, 43432 Km
BMW F 650 GS ABS
BMW F 650 GS ABS
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2010, 47255 Km
APRILIA RST MILLE FUTURA
APRILIA RST MILLE FUTURA
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2003, 45550 Km
SUZUKI GSX-R 600
SUZUKI GSX-R 600
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2004, 53234 Km
KAWASAKI VERSYS 650
KAWASAKI VERSYS 650
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2007, 39434 Km
KAWASAKI Z650 ABS
KAWASAKI Z650 ABS
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2017, 36545 Km
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
HONDA ST 1300 PAN EUROPEAN ABS
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2002, 81337 Km
BMW R 1200 RT ABS
BMW R 1200 RT ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2005, 66617 Km
HONDA CBR 600 F4
HONDA CBR 600 F4
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2000, 52239 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion