Nieuwsbrief:

Paddock Motoren

Bij Paddock Motoren is het begrip ‘motorfiets’ vertegenwoordigd in de ruimste zin van het woord. Er worden hoge eisen gesteld aan service en aan onderhoud en reparatie van uw motorfiets. Alle kennis is hiervoor in huis, plus de passie die wordt gedeeld met andere motorliefhebbers. Er wordt altijd tijd gemaakt voor overleg en een eerlijk advies. Het assortiment breidt regelmatig uit. Dit geldt voor olie, crossmaterialen, kleding, helmen en accessoires. Bent u geïnteresseerd in een product wat niet op voorraad is dan kan het voor u besteld worden via de vele leveranciers met wie Paddock Motoren contact heeft. Ook voor chromen accenten en een complete lijn onderkleding bent u bij Paddock Motoren aan het juiste adres. In de winkel heeft u de beschikking over een adviescomputer. Hiermee kunt u zelf toegang krijgen tot informatie over de juiste smeer- en onderhoudsmiddelen voor uw merk en type motorfiets. Voor de beginnende motorrijder heeft Paddock Motoren starterspakketten, een complete outfit bestaande uit broek, jas, laarzen en helm voor een scherpe prijs. Bent u nieuwsgierig hoe het er aan toe gaat bij Paddock Motoren, kom dan eens vrijblijvend langs!
Alle motoren van Paddock Motoren
19 motoren gevonden
KAWASAKI Z1000 ABS
KAWASAKI Z1000 ABS
€ 10.490,- p/mnd klik hier
2015, 28454 Km
KTM 690 SUPERMOTO
KTM 690 SUPERMOTO
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2008, 24861 Km
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2014, 27039 Km
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 10.450,- p/mnd klik hier
2013, 54642 Km
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
TRIUMPH SPEED TRIPLE 1050
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2008, 33362 Km
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2008, 20118 Km
KTM 790 DUKE
KTM 790 DUKE
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2019, 15416 Km
SUZUKI INTRUDER C 800 CLASSIC/LC
SUZUKI INTRUDER C 800 CLASSIC/LC
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2007, 18230 Km
BMW F 900 XR
BMW F 900 XR
€ 12.250,- p/mnd klik hier
2021, 4381 Km
YAMAHA YZF R6
YAMAHA YZF R6
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2004, 18438 Km
BUELL XB 12 R FIREBOLT
BUELL XB 12 R FIREBOLT
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2005, 17505 Km
SUZUKI INTRUDER C 800 LC
SUZUKI INTRUDER C 800 LC
€ 5.950,- p/mnd klik hier
2010, 23607 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.250,- p/mnd klik hier
1999, 34260 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2006, 28467 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2013, 101592 Km
HONDA CB 300 R
HONDA CB 300 R
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2023, 4979 Km
SUZUKI GSR 600
SUZUKI GSR 600
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2006, 21948 Km
YAMAHA MT 03
YAMAHA MT 03
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2011, 40786 Km
YAMAHA TMAX ABS
YAMAHA TMAX ABS
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2008, 27862 Km
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion