Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 457 - 2025

Nieuw
Opalescent light
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
aprilia - rs-457
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Merk model: Aprilia RS457
Bouwjaar: 2025
Kilometerstand: 0
Kleur: OPALESCENT LIGHT

De Aprilia RS 457 wil de nieuwe technologische en stylistische norm worden voor jonge motorrijders over de hele wereld, de nieuwe sleutel tot de Aprilia-versie van de racewereld. De Aprilia RS 457 spreekt de taal van jongere rijders, van mensen die willen beginnen met motorrijden op een sportieve motor, en maakt gebruik van alle expertise van het merk om een echte sportmotor te ontwerpen en te bouwen. De sterke punten van deze motorfiets zijn het lage gewicht, gecombineerd met de hoogst mogelijke vermogengewichtsverhouding voor een motorfiets die je met een A2-rijbewijs mag rijden, het toegankelijke rijgedrag en de technologische uitrusting. De styling van de nieuwe RS 457 volgt de legendarische RS-serie, de supersportmotoren die motorgeschiedenis schreven, van de dubbele voorkuip tot de demper onder de kuip met de 2-in-1 uitlaat. De full-LED koplamp heeft de lichtsignatuur die kenmerkend is voor de grotere supersportmotoren van Aprilia. Ook de richtingaanwijzers zijn geïntegreerd in de lichtsignatuur van de koplamp. Het dashboard is voorzien van een elegant en praktisch 5-inch TFT kleurenscherm en de bedieningselementen op het stuur zijn verlicht.

De Aprilia RS 457 wordt aangedreven door een moderne vloeistofgekoelde parallel-twin met dubbele nokkenas en vier kleppen per cilinder. De motor levert 35 kW vermogen, het maximale wat is toegestaan voor een motorfiets geschikt voor een A2-rijbewijs. Naast het vermogen is er ook het gewicht van de motor: 159 kg droog, oplopend tot 175 kg nat. De vermogengewichtsverhouding van de Aprilia RS 457 is simpelweg onverslaanbaar. Het aluminium frame met het motorblok als dragend deel daarvan en de verstelbare vering vormen een baanbrekend chassis. Het aluminium frame maakt de RS 457 uniek in zijn segment en zorgt voor het rijplezier waar Aprilia beroemd om is geworden.

De Aprilia RS 457 is verkrijgbaar in drie kleuren: Racing Stripes, Prismatic Dark en Opalescent Light.


Opties en Accessoires:
Radiale remklauwen, 41mm voorvork met instelbare veervoorspanning, ABS, 17'' sportvelgen, Ride-by-Wire, 3 Rijmodi, Traction control, Quickshifter (Optioneel)


Maak van 15 februari tot 15 maart gebruik van de pre-booking via de officiele Aprilia Website.
  • Financiering van uw motor
    Wilt u een motor financieren? Bij De Zwart Motoren werken we samen met Nu Motorrijden en Findio voor motor om u een passende financieringsoplossing te bieden. Informeer naar de mogelijkheden!

    Inruil van uw motor
    Heeft u een goed onderhouden motor die u wilt inruilen? Wij accepteren nette motoren tegen handelsprijzen. Neem contact met ons op voor een taxatie!

    Motoraccessoires & Onderhoudsproducten
    Op zoek naar navigatie, communicatiesystemen, acculaders, sloten of onderhoudsproducten? Wij leveren een breed assortiment accessoires direct uit voorraad en adviseren u graag over de beste keuzes voor uw motor.

    Motor bezichtigen? Maak een afspraak!
    Wilt u een motor in onze showroom bekijken? Maak bij voorkeur vooraf een afspraak! Let op: een afspraak betekent niet dat het voertuig wordt gereserveerd. Verkoop gaat op basis van ‘wie het eerst komt, wie het eerst maalt’.

    Openingstijden

    Dinsdag – Vrijdag: 11:00 – 17:30

    Zaterdag: 09:00 – 15:30


    Contactgegevens

    Adres: Moesdijk 15a, 6004 AX Weert

    Telefoon: +31 614 101 567

    E-mail: info@dezwartmotoren.nl

    KvK: 90710827

    BTW: NL865424068B01


    Waarom kiezen voor De Zwart Motoren?

    Bij de Zwart Motoren staat klanttevredenheid voorop. Wij bieden een breed aanbod aan motoroccasions, vakkundige service en onderhoud, en een ruim assortiment nieuwe en gebruikte motoronderdelen. Ons team helpt u met passie en expertise!

    Officiële dealer van Aprilia, Moto Guzzi & CFMOTO

    De Zwart Motoren is erkend dealer van Aprilia, Moto Guzzi en CFMOTO. Wij beschikken over gespecialiseerde kennis, gereedschappen en apparatuur om uw motorfiets optimaal te onderhouden. Voor nieuwe motoren, onderdelen, accessoires, modificaties, garantieclaims en onderhoud bent u bij ons aan het juiste adres. Veel onderdelen leveren wij direct uit voorraad.

    Let op: Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden. Zo weet u precies waar u aan toe bent!

    Bezoek onze showroom in Weert of neem contact met ons op voor meer informatie!

  • PROEFRIT

    Op het moment dat u een proefrit bij ons aanvraagt willen wij u er op attenderen dat dit ons tijd, energie en geld kost. 
    Wij kiezen er dan ook voor om proefrijden mogelijk te maken voor serieuze kopers en niet voor mensen die enkel zin hebben in een proef (fun) rit.
     
  • FINANCIERING
    Financiering van deze motor is mogelijk.
    Voor financieringen werken wij samen met numotorrijden en findiovoormotor.

    INRUIL
    Inruil van een nette goed onderhouden motor is mogelijk tegen handelsprijzen. Op consignatie verkopen is inruil zeeer beperkt mogelijk. Vraag hiervoor naar de mogelijkheden.

    ACCESSOIRES
    Zoekt u navigatie, communicatie, acculaders, sloten, onderhoudsmiddelen erbij? Deze kunnen wij leveren vanuit voorraad en hierin adviseren wij u graag.

    BEZICHTIGEN
    Wilt u een motor komen bezichtigen?
    Maak vooraf een afspraak!
    Wanneer u een afspraak maakt om een motorvoertuig te komen bezichtigen betekent dit NIET dat wij een motorvoertuig voor u reserveren! Wie het eerst komt wie het eerst maalt.*

    VERZEKERING
    Wij leveren al onze motoren met 10 dagen gratis verzekering.

    OPENINGSTIJDEN
    Dinsdag: 09:00 - 17:30
    Woensdag: 09:00 - 17:30
    Donderdag: 09:00 - 17:30
    Vrijdag: 09.00 – 17.30
    Zaterdag: 09.00- 15:30

    CONTACTGEGEVENS
    Adres: 
    Moesdijk 15
                   6004 AX Weert
    Tel:      +31 614 101 567
    Mail:   info@dezwartmotoren.nl
    KvK:   61375438
    BTW:  NL002322076B39

    Klantgerichte motorzaak
    Wij zijn een klantgerichte motorzaak waar elke motorrijder zich thuis voelt. Klantgerichte service met Passie! Wij bieden aan een wisselend aanbod van motor occasions, service en onderhoud. Ook kunt bij ons terecht voor nieuwe/gebruikte motoronderdelen.
     
    Aprilia
    de Zwart Motoren is Authorized service point van het merk Aprilia. Dit betekent dat wij een door Aprilia erkend reparateur zijn. Wij beschikken over alle specifieke kennis, gereedschappen en apparatuur om uw Aprilia volledig te onderhouden. Voor nieuwe Aprilia motorfietsen, onderdelen, modificaties, updates, accessoires, merchandise en garantieclaims kunt u bij ons terecht. Wij leveren veel OEM Aprilia onderdelen direct uit voorraad.

    * Lees voor de aankoop van een occasion onze voorwaarden aankoop motoroccasions & algemene voorwaarden
     





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Zwart Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2025 Motoroccasion