Nieuwsbrief:

APRILIA  RS 660 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Blue Marlin
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
aprilia - rs-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Aprilia RS 660 Blue Marlin 2025 105 pk , uit voorraad leverbaar!
De Aprilia RS 660 is een compromisloze sportmotor met een krachtig, aerodynamisch design. De dubbele kuip, met grote voorvleugel en winglets, verbetert luchtstroming en stabiliteit bij hoge snelheden. De agressieve voorzijde wordt versterkt door een opvallende LED-koplamp en sportieve graphics. Aangedreven door een Euro 5+ gehomologeerde, 105 pk sterke parallelle tweecilindermotor met 52 mm gasklephuizen en vier kleppen per cilinder, levert de RS 660 topprestaties. Dankzij het lichte motorblok en aluminium twin-spar frame heeft de motor een uitstekende vermogen-gewichtsverhouding en een rijklaar gewicht van slechts 183 kg, wat zorgt voor messcherp stuurgedrag en uitzonderlijke wendbaarheid. Voor optimale prestaties is de RS 660 uitgerust met het geavanceerde APRC-systeem, inclusief quickshifter, launch control, Ride-by-Wire en een zesassige IMU die continu de houding van de motor meet. Multimap bochten-ABS garandeert veilig en nauwkeurig remmen, zelfs in helling. De ergonomisch geplaatste, verlichte bedieningselementen en het 5 inch kleurendisplay zorgen voor maximale zichtbaarheid en gebruiksgemak. De RS 660 biedt daarmee een perfecte mix van technologie, prestaties en rijplezier.
  • Snelle levering en direct uit voorraad.

    incl. Afleveringskosten 2 jaar (Fabrieks)- garantie !!

    Inruil alle merken van harte welkom!

    Wij zijn al meer dan 30 jaar een officieele Piaggio group dealer en al meer dan 50 jaar een begrip!
    Kortom genoeg redenen om ons eens te bezoeken!
    Voor meer informatie nodigen wij u dus graag uit in onze showroom!

    Leertouwer BV Zuidergracht 1 Soest. (Woensdag gesloten) Het grootste motor- scooterbedrijf van (midden)- Nederland: 2000 m2.

    De openingtijden zijn:
    Ma, di, do, vr 13:30 - 17:30 (woensdag gesloten)
    Verkoop motoren (van 9:00 tot 12:00 op afspraak)
    Zaterdag 9:00 tot 16:00

    Wij zijn dealer van Motorfietsen: Aprilia & Moto Guzzi

    Website
    www.leertouwer.com

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmverlichting, Boordcomputer, Comfort zadel, Cruise control, Multimedia incl navigatie, Originele uitlaat, Quickshifter, Stalen / RVS leidingen, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Leertouwer Motoren en Bromfietsen B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion