Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV 4 1100 FACTORY - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Paars/Rood
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
aprilia - rsv-4-1100-factory
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De vernieuwde Aprilia RSV4 2025! Uit voorraad leverbaar bij NIWA Motoren!
Nu tijdelijk met 2 jaar extra fabrieksgarantie!

NIEUWE APRILIA RSV4- EN RSV4-Factory

APRILIA ONTHULT DE NIEUWE RSV4, DE EVOLUTIE VAN EEN BUITENGEWOON EN SUCCESVOL PROJECT, ONGEËVENAARD IN DE WERELD. ‘HARE MAJESTEIT’ HEEFT EEN NIEUW DESIGN MET GEÏNTEGREERDE WINGLETS AFGELEID VAN MOTOGP. INTRODUCTIE VAN EEN VOORSPELLEND ELEKTRONISCHE BESTURINGSBEHEER SYSTEEM VOOR ONGEËVENAARDE BAANPRESTATIES.

MET ZIJN 220 PK IS DE APRILIA RSV4 DE KRACHTIGSTE TER WERELD GEHOMOLOGEERDE PRODUCTIE SUPERBIKE.

Highlights:
• Nieuw ontwerp met geavanceerde aerodynamica
• Nieuw APRC elektronisch besturingspakket met voorspellende logica
• 220 pk V4-motor
• De RSV4 1100 Factory is standaard uitgerust met het Track, Comfort en Racepack
 

  • Ga voor zekerheid en geniet bij dit nieuwe model van fabrieksgarantie en mobilityservice!

    Elke motorfiets die u aanschaft bij NIWA Motoren kan worden voorzien van een 10-daagse gratis Allrisk verzekering. Vraag hiernaar tijdens adviesgesprek!

    Financieren of leasen mogelijk! Vraag naar de voorwaarden.

    NIWA Motoren bestaat ruim 25 jaar en is de absolute Suzuki, KTM, Kawasaki en Italiaanse specialist van het noorden.

    Met ruim 250 motoren op voorraad bent u voor zowel nieuwe als gebruikte motoren van alle merken bij ons aan het juiste adres. Wij ruilen uw motorfiets graag in, bovendien is inruil van uw auto ook mogelijk.

    NIWA Motoren is tevens eigenaar van Voordeelhelmen Zwaagdijk, ook voor kleding, helmen en accessoires adviseren wij u graag.

    Interesse in deze motorfiets ? Neem contact met ons op via 0228-564000 of stuur een email naar verkoop@niwa.nl

    Maandag:Gesloten
    Dinsdag:08:30 - 17:30
    Woensdag:08:30 - 17:30
    Donderdag:08:30 - 17:30 (koopavond van 1 april tot 1 sept)
    Vrijdag:08:30 - 17:30
    Zaterdag:08:30 - 16:30
    Zondag:Gesloten


Opties en Accessoires:
3 Rijmodi, ABS, APRC, Engine brake control, LED Koplamp met DRL, Nieuwe lichtgewicht achterbrug, nieuwe 5'' TFT display, Ride by Wire, Traction control, Wheelie control, Brembo Hypure, Öhlins elektronisch instelbare vering, Licht gesmede wielen, Wheelie control, Quickshifter, Track Pack (Race dash - Launch control - Pit Limiter - Slide control), Comfort Pack (Bending lights - Cruise control), Race Pack (GPS Module met corner-by-corner functionality)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
NIWA Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion