De wendbare en dynamische Aprilia SR GT 200 levert onder alle omstandigheden grandioze prestaties en deelt met zijn gloednieuwe 174-cc ééncilindermotor formidabele klappen uit. Met een ongeëvenaard vermogen van 13 kW bij 8500 tpm en een koppel van 16,5 Nm bij 7000 tpm, is dit een praktische en krachtige motor die probleemloos het stadsverkeer trotseert.
De Aprilia SR GT 200 is uit voorraad leverbaar en mogelijk met financiering te betalen. Zie onderstaande link voor de financieringsmogelijkheden:
https://www.motoveda.nl/service/financieren
MotoVeda is officieel APRILIA dealer, u kunt bij ons terecht voor nieuwe voertuigen, onderhoud, accessoires, onderdelen, kleding en helmen.
U bent van harte welkom bij MotoVeda in Ede (centraal in Nederland)
Bij MotoVeda kun je gebruik maken van:
1e servicebeurt tegen een gereduceerd tarief
Inruil van de oude scooter, motor of mp3
Aankoop van accessoires voor de Aprilia SR GT 200, deze zijn in onze winkel op voorraad of snel leverbaar
Mogelijkheid om extra garantie bij te kopen
Moto Veda
Galvanistraat 55
6716 AE Ede
Telefoon: 0318-625625
Mail: info@motoveda.nl
Website: www.motoveda.nl
MotoVeda is PREMIUM dealer van Kawasaki, Vespa, Piaggio, Gilera, Aprilia en Moto Guzzi. In onze showroom (1250 m2) in Ede vind je ruim 100 nieuwe en gebruikte, motoren (motor)scooters en MP3's Ook zijn Yamaha, Honda, Kymco, Sym en Peugeot in onze showroom te vinden. Voor het huren van een MP3 of winterstalling kun je ook bij ons terecht. Voor het onderhoud van een (motor) scooter of MP3 ben je van harte welkom! Op zoek naar een passende motor-outfit of helm in onze Revit- en Macna shop helpen wij je graag. MotoVeda is sponsor van de Piaggio MP3 club en DBS club.
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1999 - In 1995 kocht de De Tomaso Group de investeringsbank Finprogetti. Finprogetti benoemde Arnolfo Sacchi tot algemeen directeur, maar in 1997 werd hij vervangen door Oscar Cecchinato, die eerder bij Aprilia had gewerkt. Er ontstond een strijd tussen Ducati en Aprilia om Moto Guzzi over te nemen en zelfs KTM werd genoemd. In het voorjaar van 1999 werd de voormalige directeur van Ducati/Cagiva, Mario Scandellari, directeur van Moto Guzzi.