Nieuwsbrief:

APRILIA  TUONO V4 - 2012

Garantie: Ja
40799 Km
MAT ZWART
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
.

Aprilia Tuono V4 (2013) -
High-performance naked bike met
premium upgrades

Ben je op zoek naar een compromisloze
mix van brute kracht, Italiaans design
en hoogwaardige componenten? Deze
Aprilia Tuono V4 uit 2013 biedt
precies dat - én meer. Een motor voor
de echte liefhebber, die zowel
sportief als praktisch wil rijden. De
motor is met zorg onderhouden en
uitgerust met waardevolle upgrades en
accessoires.


Specificaties & upgrades:

- Model: Aprilia Tuono V4
- Bouwjaar: 2013
- Motorblok: 999cc V4 - bekend om z'n
rauwe karakter en unieke geluid
- Akrapovic carbon uitlaat met
aangepaste ECU-mapping voor
optimale prestaties en sound
- Quickshifter: Voor soepel en snel
schakelen zonder koppeling
- Voetsteunen: CNC-gefreesde,
verstelbare schetsplaten met
voetsteunen voor sport of relax
- Bagagesysteem: Slim en snel te
(de)monteren - ideaal voor een
weekend weg
- USB-aansluiting: Voor navigatie of
opladen van je telefoon
- Optimate-aansluiting


Onderhoud & staat:

- De motor verkeert in uitstekende
technische en cosmetische staat

- Grote 40.000 km-beurt reeds
uitgevoerd, inclusief kleppen stellen

- Altijd netjes onderhouden met
kwaliteitsonderdelen

- Geen schade, geen circuitgebruik,
goed bereden en met zorg behandeld


Waarom deze Tuono V4?

De Aprilia Tuono V4 combineert brute
V4-prestaties met een uiterst scherp
rijwielgedeelte, intuïtieve
elektronica en een indrukwekkend
geluid. Deze motor is klaar voor elke
uitdaging: van de snelle bochten op
zondag tot een comfortabele rit naar
het werk.

Heb je belangstelling, laat het dan
weten.

.

= Bedrijfsinformatie =

Je vindt bij Motodrome motorfietsen in topconditie.
Kwaliteit is bij Motodrome de standaard! Koop je hier je
motor, dan krijg je standaard 6 MAANDEN GARANTIE!
Liever 12 maanden garantie? Vraag naar de voorwaarden.
Aflevering door heel Nederland. Vraag naar de
voorwaarden.

In de werkplaats van Motodrome ben je op de juiste plek
voor het onderhoud aan je motor. Met respect en aandacht
voor detail wordt er aan jouw motor gewerkt. Door
duidelijke communicatie voorkomen we verassingen achteraf.

Ben je op zoek naar goed advies bij het kopen van
motorkleding? Met ruim 20 jaar ervaring word je bij
Motodrome uitstekend geholpen. Op de bovenverdieping vind
je voornamelijk REV'IT! motorkleding en Shark motorhelmen.
Met passie voor motorkleding gaan we samen op zoek naar de
juiste outfit.

Inruil van je motor, auto of boot is mogelijk.

Tot ziens bij Motodrome!

Motodrome
Hannelswei 1
9251 MR Burgum

Tel: 0511 48 20 84
App: 0651 27 45 80
E-mail: info@motodrome.nl


We hebben alle moeite genomen om de informatie zo accuraat
en actueel mogelijk weer te geven. Maar fouten maken is
menselijk, vertrouw daarom niet alleen op deze
informatie. Controleer bij aankoop de zaken die je
beslissing zouden kunnen beïnvloeden.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motodrome
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion