Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS ADVENTURE - 2013

98910 Km
Rood
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
bmw - f-800-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
nog erg nette F 800 GS Adventure, deze motor is voorzien van kofferdragers, led knipperlichten, Hoog windscherm, ABS, handvat verwarming, Alarm, info display en valbeugels Deze motor staat op zeer goede banden en word afgeleverd met service beurt en 3 maanden garantie
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion