Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Beschrijving
BMW F 850 GS Adventure Iced grey 12/2020
Specificaties
0182 DTC
0191 Dynamic ESA
0192 LED-koplamp
0193 Keyless Ride
0202 Dagrijlicht
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0519 Handvatverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0562 Extra koplamp
056A Lichtpakket
0590 LED-richtingaanwijzer wit
05AC ABS Pro
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenbok
0680 Kofferhouder aluminium koffer
06AB Connectiviteit
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
08CA EU-uitvoering
Terugschroeven naar A2 mogelijk
Aluminium koffers BMW
Akrapovic sportdemper
Onderhoudshistorie
De motorfiets is vanaf de datum eerste toelating bij een BMW Motorrad dealer in onderhoud geweest. Hij heeft alle beurten volgens het onderhoudsplan van BMW Motorrad gekregen. Alle boekjes zijn aanwezig inclusief stempels van de onderhoudsbeurten.
Ook in 2025 gaan wij naar Marokko zowel twee geasfalteerde reizen als een ALL/off-road reis!
Zie onze website voor meer informatie of bel ons gerust!
VOL=VOL
www.techmoto.nl/motorreizen/
Er kunnen geen rechten ontleend worden aan deze advertentie.
Wilt u een offerte voor onderhoud, reparatie en/of schadeherstel van uw motor?
U kunt het werkplaatsformulier op onze website invullen, langskomen of telefonisch contact opnemen met ons.
Heeft u liever telefonisch contact? Wij zijn binnen openingstijden telefonisch bereikbaar. 020 845 0030| +31 6 18259807
Openingstijden:
Maandag: gesloten
Dinsdag: 9:00 t/m 17:30
Woensdag: 9:00 t/m 17:30
Donderdag: 9:00 t/m 17:30
Vrijdag: 9:00 t/m 17:30
Zaterdag: 9:00 t/m 17:30
Zondag: gesloten
Techmoto
Pieter Braaijweg 113
1114AJ, Amsterdam-Duivendrecht
BTW-nummer: NL002322859B73
KVK-nummer: 61155721
Techmoto is een jong en dynamisch bedrijf dat de focus legt op kwalitatief hoogwaardige motoren. Alle motoren die wij aanbieden hebben geen schadeverleden, pekelschade en/of onjuiste tellerstanden. De motoren worden door een strenge inkoopprocedure volledig gecheckt op juistheid en daar nemen wij ruim de tijd voor. Techmoto geeft altijd 3 maanden garantie op alle motoren.
In ons assortiment vind u voornamelijk BMW motoren. Wij hebben jarenlange ervaring met motoren uit dit segment en kunnen u goed begeleiden met het vinden van de juiste type motorfiets.
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt, 4 kleppen, 2 bovenliggende nokkenassen, dry-sumpsmering |
Boring x slag | 82 mm x 82 mm |
Cilinder inhoud | 848 cc |
Comp. verhouding | 12,0:1 |
Kleppen | 4 Kleppen |
Brandstof toevoer | elektronische inspuiting / digitaal motormanagement BMS-K+ |
Ontsteking | |
Vermogen | 85 pk / 63 kW bij 7,500 tpm |
Max. koppel | 92 Nm bij 6250 tpm |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | constant-mesh 6 versnellingsbak, in motorblok geïntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | O-ring ketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 24 liter |
Topsnelheid | 193 km/u |
ABS | |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | upside-down telescoopvork, diameter 43 mm |
Vering achter | dubbelzijdige aluminium swingarm, achteras met centraal geplaatst WAD veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar |
Remmen voor | zwevende dubbele remschijven, diameter 300 mm, zwevende remklauwen met dubbelzuigerremklauw |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 90/90 - 21 |
Achterband | 150/70 - 17 |
Wielbasis | 1.578 mm |
Lengte | 2,305 mm |
Breedte | 925 mm |
Hoogte | 1,450 mm |
Zithoogte | 890 mm |
Drooggewicht | 191 kg |
Leverbare kleuren | Rallye Racingred, Racingblue Metallic |
Beschrijving | Het onbekende, dat trekt je: je spullen pakken, de deur uit, op pad. En het liefst een flink eind! En niet alleen over de gebaande paden. Met de BMW F 850 GS Adventure verover je nieuw terrein, sta je open voor nieuwe avonturen, voor de tocht - het maakt niet uit waarheen. Deze reisenduro is bedoeld voor de echte avonturiers. Voor mensen voor wie geen doel te ver en geen route te afgelegen is. Beleef de wereld met een nieuwe metgezel: een die zowel betrouwbaar als robuust is en zoveel kracht heeft dat hij jouw nieuwsgierigheid kan bijbenen: de nieuwe F 850 GS Adventure. |
Techmoto is een jong en dynamisch bedrijf dat zich richt op kwalitatief hoogwaardige motoren. Door onze jarenlange ervaring met het inkopen en verkopen van motoren uit dit segment weten wij heel goed wat de klant wil. Wij nemen dan ook graag uitgebreid de tijd om samen met u te bespreken welke wensen u heeft en hoe Techmoto daarbij kan helpen.
Ons visie is gericht om de klant tevreden te stellen daarom staat de klant bij ons centraal. Techmoto focust zich op een langdurige klantrelatie, wij zien u graag terugkomen.
Wij hebben een strenge inkoopprocedure waarbij de motoren volledig worden gecheckt. Dit houd in dat de motoren volledig worden uitgelezen en gecontroleerd op storingen, defecten en onjuiste tellerstanden. Daarnaast kijken wij goed naar de optische staat waarbij schadeverleden, pekel en onderhoudshistorie goed worden geanalyseerd.
 |
Techmoto |
|
Pieter Braaijweg 113
Amsterdam-Duivendrecht
Plan de route
|
 |
06-18259807
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken