Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2020
- Verkoopprijs is incl. 10 dagen allrisk dekking en 3 maanden volledige *garantie en afleveringsbeurt.
Optioneel servicepakket:
De kosten voor het servicepakket incl. aanvullende *garantie bedragen € 450,-. Hiervoor word de motorfiets afgeleverd met een grote beurt waaronder nieuwe olie, oliefilter, remvloeistof, kleppencontrole, remklauwservice etc. etc.
De gegeven aanvullende *garantie is 24 maanden ingaand op datum van tenaamstelling.
* Vraag naar de uitgebreide garantievoorwaarden.
- Over ons:
Hofland motoren is ruim 1300 m2 motorbeleving. Uw adres voor alle nieuwe motoren van CFMOTO. BENELLI, MOTOMORINI, ZERO en diverse occaissions, service & onderhoud, accessoires en alle soorten motorkleding.
Wij hebben een unieke service! Uw motor is de eerste 10 dagen na aflevering gratis allrisk verzekerd!*
U kunt dus zorgeloos de showroom uitrijden en hoeft zich geen zorgen te maken over de verzekering; deze is namelijk via Combi Motors Verzekeringen gratis de eerste 10 dagen geregeld*. Zij doen u daarna vrijblijvend een voorstel voor de beste verzekering tegen de scherpste premie na deze 10 dagen.
Benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons!
*informeer naar de voorwaarden
Openingstijden:
Dinsdag 9:00 - 18:00
Woensdag 9:00 - 18:00
Donderdag 9:00 - 18:00
Vrijdag 9:00 - 18:00
Zaterdag 9:00 - 16:00
Op zondag en maandag zijn wij gesloten.
KLIK HIER VOOR DE ACTUELE/ AANGEPASTE OPENINGSTIJDEN!
Opties en Accessoires: 3 maanden garantie (24 maand option €450-00), A2 mogelijk, Gratis allrisk dekking voor 10 dagen, Gratis bezorging door heel nederland!, Handkappen, Handvatverwarming, Model jaar 2020, Rvs remleiding, Switchable abs, Tellerstand 37 000 km, Topkoffer, Usb-aansluiting, Windscherm
Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
 |
Motor | Vloeistofgekoelde 1-cilinder 4-taktmotor, 4 kleppen, 2 bovenliggende nokkenassen, wet-sump-smering |
Boring x slag | 80 mm x 80 mm |
Cilinder inhoud | 313 cc |
Comp. verhouding | 10,6:1 |
Kleppen | |
Brandstof toevoer | Elektronische inspuiting BMS-E2 |
Ontsteking | |
Vermogen | 34 pk / 25 kW bij 9.500 tpm |
Max. koppel | 28 Nm bij 7.000 tpm |
Koppeling | Meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | Synchromesh 6-versnellingsbak, in motorblok geïntegreerd |
Verhouding | |
Overbrenging | Eindloze Z-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 11 liter |
Topsnelheid | 145 km/u |
ABS | ja |
Frame | Stalen buizenframe |
Vering voor | Upside-down vork, diameter 41 mm |
Vering achter | Dubbelzijdige swingarm van gegoten aluminium, monochock, instelbare veervoorspanning |
Remmen voor | Enkele remschijf, diameter 300 mm, vaste radiale 4-zuiger remklauw |
Remmen achter | Enkele remschijf, diameter 240 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | |
Achterband | |
Wielbasis | 1.420 mm |
Lengte | 2.075 mm |
Breedte | 880 mm |
Hoogte | 1.230 mm |
Zithoogte | 85 mm |
Drooggewicht | 169.5 Rijklaar kg |
Leverbare kleuren | Racingred Uni, Pearlwhite Metallic, Cosmicblack Uni |
Beschrijving | Spontaan zijn. Routines doorbreken. Maak van het dagelijkse leven een persoonlijke ervaring. Elke dag begint het avontuur al voor de voordeur: maak het jouw avontuur met de BMW G 310 GS. Hij gidst je door de stadse jungle naar het platteland, zelfverzekerd en zorgeloos. Want met de G 310 GS hoeven de avonturen niet groots te zijn om onvergetelijk te zijn. Je hoeft ze alleen maar te beleven - elke dag. |
| Dealerschappen: ZERO, BENELLI]CF MOTO]MOTO MORINI |
WELKOM BIJ HOFLAND MOTOREN
Woont u in de regio Amersfoort en bent u opzoek naar een motor? Dan bent u bij Hofland Motoren aan het juiste adres. Wij verkopen en repareren alle merken motoren. We zijn makkelijk te bereiken via de A28 afslag 8 & A1 afslag 13.
Bij ons vind u altijd tientallen sport-, naked-, en tourmotoren, maar daarnaast ook allroad- en offroad motoren.
En wij zijn dealer van Zero Motorcycles. Leverancier van hagel nieuwe elektrische motorfietsen.
In ons volledig vernieuwde kleding showroom vind u de best passende en de juiste stijl motorkleding, helmen, schoenen en laarzen. Altijd een ruime keus. Veilig, comfortabel en volgens de laatste mode trends. Onze kledingspecialist neemt graag de tijd voor u en helpt u bij het vinden van de juiste pasvorm en de juiste producten. Natuurlijk verkopen wij ook handschoenen, protectors, tassen en andere accessoires.
Wanneer u een motor koopt bij Hofland Motoren bent u er zeker van kwaliteit. Ons gepassioneerde team staat voor veiligheid, kwaliteit en service. Wij weten wat u beweegt en kunnen u optimaal adviseren bij de aankoop van een gebruikte of nieuwe motorfiets.
Wij adviseren u graag, maken een passende offerte, eventueel met inruil of financiering. En gunnen u de tijd om tijdens een proefrit uitgebreid kennis te maken met de stalen ros van uw keuze.
Voor meer informatie of vragen kunt u te allen tijde contact met ons opnemen via 033 - 45 55 710 of per mail op info@hoflandmotoren.nl
 | Amersfoort, Utrecht |
 | 033-4555710 |
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maakÂte deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht,
maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letterÂlijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te worÂden. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegenÂwacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor moÂtorfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en LibeÂrators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw tyÂpe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken