Nieuwsbrief:

BMW  K 1300 R - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Antraciet
Vermogen:
127 kW
Teller:
63.910 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
bmw - k-1300-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf


  • QCMOTORTECHNIEK is een kleine motorzaak
    waar kwaliteit en service op nummer 1 staat,specialist op
    BMW gebied maar u kunt met alle merken bij ons terecht.

    Wij zijn niet alle dagen aanwezig , wilt u komen kijken even in overleg.

    Hopelijk tot snel !

    Altijd telefonisch/mail en via whatsapp  bereikbaar ! 

Opties en Accessoires:
-Sportstuur
-Schakelassistent
-ESA Electronic Suspension Adjustment
-veiligheidspakket
-optiepakket 1
-verwarmde handgrepen
-RDC bandenspanningcontrole
-Boordcomputer
-Kuipruit sport
-Led-richtingaanwijzers wit
-Alarmsysteem
-Integral ABS 2
-ASC automatische stabiliteitscontrole
-Bagagerek
-sportuitlaat
-valproppen vooras motor en cardan

Deze motor word afgeleverd met 3 maanden garantie op alles en natuurlijk met het onderhoud zoals bmw motorrad het voorschrijft
en geen afleverings kosten.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
QC Motortechniek
Randstad 22-53
Almere
Plan de route
0642242451
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Uw zoekactie heeft geen resultaten opgeleverd.

Terug
Een stukje historie: BMW in 2010 - Toen de straatversie van de S 1000 RR in 2010 op de markt kwam gaf de fabriek een vermogen van 193 pk op, waarmee de machine meteen de sterkste in zijn klasse zou zijn. De Kawasaki ZX-10R leverde "slechts" 188 pk. Maar de BMW gooide er op de vermogensbank liefst 208 pk uit. Ook bij vergelijkende testen door motorbladen gooide de machine hoge ogen, door zijn bruikbaarheid op de openbare weg. De circuittesten waren minder overtuigend. De superbike racer debuteerde verdienstelijk met de coureurs Troy Corser en Ruben Xaus in 2009, maar in de eerste jaren moest men het hoofd buigen voor de meer ervaren concurrenten van Ducati, Yamaha en Suzuki en de eveneens debuterende Aprilia RSV 4. In 2010 werden Corser en Xaus dertiende en zeventiende in het kampioenschap, in 2011 elfde en vijftiende.
© 2000 - 2025 Motoroccasion