Nieuwsbrief:

BMW  R 100 RS - 1983

Bouwjaar:
1983
Kleur:
Wit
Vermogen:
51 kW
Teller:
59.891 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
bmw - r-100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Uniek mooie BMW R100RS van bouwjaar 1983 met slechts 59.891km op de teller.
Complete historie met boekjes (1eigenaar in Duitsland toen verkocht aan Nederlandse collega dus in totaal 2 eigenaren gehad!) en reservesleutels aanwezig.
Onder het zadel ziet hij er zelfs nog als nieuw uit, ook het slot dat in de framebuis kan is aanwezig.
Als extra nog een soloseat en tanktas aanwezig.
Loopt heel mooi, op 18 juni 2025 zijn de carburateurs gereinigd met nieuwe pakkingen en zijn de bougies vernieuwd.
Voor in de verzameling of om deze zomer lekker mee te gaan rijden. 

Interesse? Bel 0623329263.






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Bruyn Motoren
Molenstraat 2
Oudewater
Plan de route
06-23329263
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Koude bougie" betekent: Een bougie behoort een juiste werktemperatuur te hebben, over het algemeen tussen de 400 en 800 graden Cel­sius. De werktemperatuur is afhankelijk van het soort motor­fiets en van het gebruik, bijvoorbeeld lang en hard rijden of rustig rijden. Een hoge belasting van het motorblok brengt al­tijd een hogere temperatuur met zich mee. Onder alle om­standigheden moet een bougie de zogenaamde zelfreinigings-temperatuur kunnen bereiken, waarbij de aanslag van half ver­brande olie of benzine geheel verbrandt. Dit is te zien aan de kleur van de elektroden die niet zwart maar lichtbruin tot grijs moeten zijn. Met letters o f cijfers op het porseleintje (isolator) van de bougie, of op het metalen deel daarvan, is de warmte­ graad aangegeven. Deze waarde heeft betrekking op de mate van warmteafvoer van de bougie. Is de warmteafvoer groter dan de opname, dan wordt gesproken van een koude bougie. Is de warmteafvoer lager dan de opname, dan is sprake van een warme bougie. De warmteafvoer vindt voor het grootste deel plaats langs de schroefdraad, de afdichtring en de metalen onderkant van de bougie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion