Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
BMW R1100RS.
Bouwjaar 1998.
102dkm gelopen.
Loopt en rijdt goed.
Verstelbaar zadel.
Verhoogd stuur.
Kofferset.
Handvatverwarming.
Banden goed.
Inruil mogelijk.
- VOF NINEMOTORS.
Kijk voor meer motorfietsen op de website.
Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
www.ninemotors.nl
nimot@quicknet.nl
Westerboekelweg 11H
1718MJ Hoogwoud
0644728865
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 2-cilinder, 4-takt, boxer |
Boring x slag | 99 mm x 99 mm |
Cilinder inhoud | 1.085 cc |
Comp. verhouding | 10,7:1 |
Kleppen | 4 kleppen, SOHC |
Brandstof toevoer | Injectie |
Ontsteking | Digitaal CDI |
Vermogen | 90 pk / 66.2 kW bij 7.250 tpm |
Max. koppel | 95 Nm bij 5.500 tpm |
Koppeling | Droge enkele plaat, kabelbediend |
Versnellingsbak | 5 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | Cardan |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 23 liter |
Topsnelheid | 215 km/u |
ABS | nee |
Frame | Backbone frame, staal |
Vering voor | 120mm Telelever |
Vering achter | 135mm Monoshock, Paralever |
Remmen voor | 305mm Twin schijf |
Remmen achter | 285mm schijf |
Voorband | 120 / 70 R17 ZR |
Achterband | 160 / 60 R18 ZR |
Wielbasis | 1.473 mm |
Lengte | 2.175 mm |
Breedte | 920 mm |
Hoogte | 1.286 mm |
Zithoogte | 780 mm |
Drooggewicht | 239 kg |
Leverbare kleuren | |
Beschrijving | |
 |
Ninemotors |
|
Westerboekelweg 11-H
Hoogwoud
Plan de route
|
 |
06-44728865
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: TRIUMPH in 1956 - Na een machtsstrijd in de top van het moederbedrijf in 1956 wordt Jack Sangster directeur van de BSA group en stoot daarmee Bernard Docker uit het zadel. Hij wijst Turner aan als zijn chief executive automobile division waar Triumph, BSA en Ariel onder vallen.
John Allen rijdt in datzelfde jaar met 345 km/u een record op Bonneville. Echter,de FIM (Federation Internationale Motorcycliste) wijst op een mogelijke technische afwijking op de meetinstrumenten en negeert het wereldrecord. Triumph neemt daarop juridische stappen maar deze leiden tot niets. Mike Hailwood en Dan Shorey winnen in 1958 de 500-mile endurance race in Thruxton op een T110.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken