Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 GS - 2003

Bouwjaar:
2003
Kleur:
Pacific blauw 2 / Alpinewit
Vermogen:
62 kW
Teller:
103.943 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij bieden een mooie originele R 1150 GS aan in de prachtige Williams edition kleurstelling. Onze motor uit 2003 heeft volgende opties & accessoires:
  • ABS
  • Middenstandaard
  • Houders voor zijkoffers
  • Valbeugels
  • Verstralers
  • Carter -en cilinderkopbescherming
  • Spaakwielen
  • Handvatverwarming
Met een beetje extra TLC kan deze motor een prachtige klassieker worden die volgens velen beschouwd wordt als een van de beste GS'en in de reeks. 

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Hiernaast geniet u ook van 3 maanden complete garantie. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
ABS, Cylinderbeschermers, Handvat verwarming, Originele uitlaat, Uitlaat verchroomd, Valbeugel, Verhoogde ruit, Verstralers, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
De Knalpot
Haltestraat 55
Rilland
Plan de route
0113-552298
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2025 Motoroccasion