Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT ABS-ESA-ASC - 2014

Garantie: Ja
68168 Km
Ebony metallic
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
bmw - r-1200-rt-abs-esa-asc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Driebergen | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager:  BMW r1200rt uit 2014 met 68.168 km. (We hebben nog 2 mooie r1200rt's van hetzelfde type)

De rt bevind zich in een zeer nette staat en is voorzien van gloednieuwe banden en remblokken!

Fabrieksaf voorzien van:
- ABS (Anti blokkeer systeem)
- ASC (tractie controle)
- Elektrisch verstelbaar windscherm
- BMW antidiefstal alarmsysteem
- Verstelbaar zadel
- Middenbok

Extra opties zijn:
- ESA (elektrisch instelbare vering)
- RDC (bandenspanningscontrole)
- Rijmodi (road, rain) 
- Navigatie voorbereiding
- Verchroomde uitlaat
- Cruise Controle  
- Cilinderbescherming
- Centrale vergrendeling kofferset (dmv knop op de stuur)
- Zadelverwarming bestuurder en passagier + handvatverwarming
- Originele BMW luxe topkoffer in donker blauw (met centrale koffer vergrendeling, ingebouwd remlicht en rugsteun) tegen meerprijs 

Bij 68.054km/25-10-2024 uitgevoerde werkzaamheden:
- Voorband vervangen + balanceren
- Achterband vervangen + balanceren
- Remblokken voor vervangen 
- Remblokken achter vervangen

Rijklaar meeneemprijs: €10.299,-
Tegen meerprijs: luxe topkoffer (donker blauw met centrale koffer vergrendeling, ingebouwd remlicht en rugsteun)

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

-Motoren voor elk budget
-Aandacht voor detail
-Aflevering aan huis
-Advies op maat
-Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager Sneek & Driebergen
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion