Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 RT - 2005

Bouwjaar:
2005
Kleur:
Grijs
Vermogen:
81 kW
Teller:
125.287 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
bmw - r-1200-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Ben je op zoek naar een motor die comfort, kracht en betrouwbaarheid perfect combineert?
Dan is deze BMW R1200RT uit 2005 precies wat je zoekt. Ideaal voor lange ritten, vakanties of gewoon heerlijk toeren in stijl.
 
Specificaties:
 
Bouwjaar: 2005
 
Motorinhoud: 1.170cc, boxer-twin
 
Vermogen: ca. 110 pk
 
Kilometerstand: 125.287
 
ABS remsysteem voor maximale veiligheid
 
Elektrisch verstelbaar windscherm – altijd de perfecte bescherming
 
Koffersysteem inbegrepen – neem alles mee voor je avontuur
 
Verwarmde handvatten – comfort, ook bij koud weer
 
Cardanaandrijving – onderhoudsarm en betrouwbaar

Ram-mount bevestiging - voorbereid voor montage van een navigatie systeem

Slijtage delen allen in goede staat.
- Koppeling recent vervangen
- Accu vervangen in 2024
- Startmotor vervangen in 2024


Gratis afleverbeurt (T.W.V €200)
Gratis 5 dagen all-risk verzekering

Standaard 3 maanden garantie

Bekijk de website voor betere kwaliteit foto's.

MVM Motorservice:

- Financiering mogelijk
- Reserveren is mogelijk d.m.v. een aanbetaling
- RDW-erkend bedrijf
- Inruil mogelijk
- Tel: +31619523189




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
MVM-Motorservice
Hendrikkenhofstraat 58
Venlo
Plan de route
0619523189
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Featherbedframe" betekent: Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitstekende wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelfde jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton successen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overlevering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met SIF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton *Commando het Featherbedframe worden verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote variëteit merken motorblokken. Enerzijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is
© 2000 - 2025 Motoroccasion