Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2024

Garantie: Ja
7463 Km
BLACKSTORM METALLIC/BLACK/ACHAT GREY
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2018 - dec. 2024
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 227 x 98 x 152 cm
Tankinhoud: 30 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 26-01-2027

Deze bomvolle R 1250 GSA staat in Apeldoorn.
Motor moet nog gepoetst worden.
Opties en Accessoires:
Adaptieve bochtverlichting, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort pakket, Connected services, Cruise control, Cruise verlichting, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Elektronisch Stabiliteits Programma, Emergency Call, Hill hold functie, Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Koffer set 3 delig, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, Kruisspaakwielen, LED-verstraler, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Licht pakket, MSR Motorsleepmomentregeling, Multifunctional indicator lights, Multifunctional indicator lights II, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, smartphone integratie, Spaakwielen, Stijlvariant Triple Black, Touring pakket, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Windscherm, Zijkofferset, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "André-stuurdemper" betekent: Eerste vorm van stuurdemper die min of meer universeel toepasbaar was. Het systeem wordt gevormd door een *frictiedemper, waarbij een aantal op elkaar gestapel­de klingritschijfjes door een centrale as op elkaar worden getrokken tegen de onderkant van het *balhoofd. Door boven­op de as een hendel aan te draaien worden de schijfjes vaster tegen elkaar aangedrukt en draait het stuur zwaarder. De mo­derne versie van een universele stuurdemper is de hydraulische stuurdemper, een klein formaat telescopische demper, die tus­sen voorvork en frame wordt bevestigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion