Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS - 2024

Garantie: Ja
24948 Km
LIGHTWHITE UNI / RACINGBLUE METALLIC / RACINGRED
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
bmw - r-1250-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: sep. 2018 - okt. 2023
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 221 x 90 x 149 cm
Tankinhoud: 20 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 1
Fabrieksgarantie tot: 27-02-2027

Nu in onze showroom in Apeldoorn.
BTW motor.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Adaptieve bochtverlichting, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort pakket, Cruise control, Cruise verlichting, Diefstalalarmsysteem, Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Handkappen, Hill Start Control, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, Licht pakket, MSR Motorsleepmomentregeling, Multifunctional indicator lights, Multifunctional indicator lights II, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, RVS-uitlaatsysteem, verchroomd, Schakelassistent Pro, Stijlvariant Rallye, TFT Connectivity Display, Touring pakket, USB aansluiting, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion