Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS ADVENTURE - 2025

Garantie: Ja
7344 Km
RACING RED
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
bmw - r-1300-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2025

Betreft een demo motor

BMW R 1300 GS Adventure in de sportieve Racing red kleur, uitgevoerd met adaptieve rijhoogtehulp en de volgende fabrieksopties:

020D Adaptieve hoogteregeling
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
02NA Sportrem
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0386 Handleiding nederlands
053B M Lightweight accu
0559 Kuipruit elektrisch verstelbaar
05AR Waarschuwing v.aanrijding van achteren
05AS Riding Assistant
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenstandaard
0680 Kofferhouder aluminium koffer
0690 Steun v top case
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
077C Comfort-chauffeursstoel
077F Stoel comfort passagier



De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 06ae teleservices, 020d adaptieve rijhoogte hulp, 023b innovations pack, 077c comfort buddyzit, 077f comfortbuddy bijrijder, 0233 touringpakket, 0235 dynamicpakket, 0603 alarm, 0690 topkofferdrager




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion