Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 RT - 2025

Garantie: Ja
501 Km
BLACK STORM METALLIC (ZWART METALLIC)
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
bmw - r-1300-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modeljaar: 2025
Modelcode: KA3
Afmetingen (LxBxH): 223 x 97 x 157 cm
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Typenummer: 0M41

Dit betreft een rijdende motorfiets, informeer naar de actuele km-stand bij een verkoopadviseur!
Opties en Accessoires:
12V aansluiting (0764), Adaptive Lichtmodi (05AG), Anti diefstal alarm (0603), Audiosysteem (0268), Centrale vergrendeling (0417), Comfort buddyseat (077C), Comfort passenger package (04A2), Comfort passenger seat (077F), Content Triple Black (09T1), Designoption silencer II (019J), Dynamic Chassis Adaption (022B), Dynamic pakket (0235), Fabrieksgarantie, Geautomatiseerde Schakelassistent (022A), Gesmede handvatten (0508), Hoog windscherm (0553), Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Koplamp Pro (0219), LED-verstraler (0562), Middenstandaard (0636), Radio software (0395), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Sports Brake (02NA), Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Topkoffer (0696), Topkofferdrager (0690), Uitlaatpijp zwart chroom (034A), Variables Luggage system (068B), Variable Windleitfl}gel (055A), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Waarschuwing voor botsen achterop (05AR)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Oostland Motorrad B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2025 Motoroccasion