Nieuwsbrief:

BMW  R 60/5 - 1971

Garantie: Nee
19357 Km
Blauw
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
bmw - r-60-5
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop  een bmw type R60/5

* Bj 1971 , 44 jaar in bezit vorige eigenaar , nederlands geleverde motorfiets , met aktief kenteken
* 19.357km  maar die is minimaal 1x rond geweest natuurlijk
* Frame en motorblok nummers zijn gelijk..
* 600cc boxer , loopt netjes mechanisch stil  en geen plassen olie eronder, of walmende uitlaten
* Al een keer voorzien van ( deel ) revisie
* Zadel / buddyseat is Ok en al eens vervangen
* electrisch en kickstart
* Met patina  , met deze is gereden  en dan zie je natuurlijk de sporen na 54 jaar...
* Rijdt schakelt OK  ook prima remmen
* Electra werkt
* teller werkt , en ook de wijzer naalden zitten er goed op, niet krom getrokken
* met nog wat extra onderdelen , 2x werkplaats handboek en reservesleutels
* Beste is om hem in deze staat te conserveren , set nwe. banden monteren en technisch even nalopen / service geven
  dat is prima zelf te doen. En gewoon rijden...
* Kleppen zijn al even gesteld , verse bougie's dus kan rijdende mee...
* Originele boordgereedsschap , de fietspomp en reservesleutel aanwezig
* Prijs 2999€ , en inruil (semi) klassiek of modern op motoren / bromfiets gebied bespreekbaar
* Export papers can be made !
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Balhoofd" betekent: Korte buis aan de kop van het motorfietsframe, waar­in de voorvork draait. Een balhoofd wordt in een driehoeks-constructie aan het frame gelast en bestaat uit een stalen pijp of gietstuk, daar waar de buizen van het frame samenkomen. Het balhoofd staat altijd onder een hoek, om het voorwiel een Vlucht te verschaffen, waardoor bochten kunnen worden ge­nomen zonder het gevoel te krijgen om te vallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion