Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 RR - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modeljaar: 1983

Technische informatie
Koppel: 113 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 17 liter
Acceleratie (0-100): 3,2 s
Topsnelheid: 303 km/u

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Garantie
Fabrieksgarantie: 36 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie Nieuwe Auto:
Wie in een nieuwe BMW rijdt, kan zich verheugen op de hoogste kwaliteitsnormen en krijgt gegarandeerd rijplezier. Mocht uw BMW onverhoopt toch een defect vertonen, dan is uw BMW verzekerd tegen onverwachte reparatiekosten voor een periode van maximaal 3 jaar vanaf de datum eerste toelating – wereldwijd.



- BMW Service Pechhulp – 365 dagen per jaar, 24 uur per dag, 5 jaar lang;
- Dekking van eventuele wegsleepkosten tot aan de volgende BMW dealer;
- Uitgebreid mobiliteitsaanbod wanneer reparatie noodzakelijk is;
- Drie jaar garantie op lakdefecten en twaalf jaar garantie op het doorroesten van de carrosserie.


Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Overige informatie
Motor: 4-takt
Opties en Accessoires:
adaptief demping systeem, alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, bandenspanningscontrolesysteem, cruise control, Dynamic-pakket, Forged wheels (79F+), handvatverwarming, hill hold functie, launch control, LED achterlichten, LED koplampen, M Billet pakket (79E), metaalkleur, M Sportpakket, Race pakket, sport buddyseat, sportuitlaat, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ekris Motorrad
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion