Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2016

Garantie: Nee
21890 Km
.
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

BMW S 1000 XR


- Kenteken: 93-MG-XX
- Merk: BMW
- Model: Tour
- Tellerstand: 21890 KM
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2016
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 999 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: 104EC
- Vermogen: 118 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 209 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar


Pakket: Dynamic pakket

- ASR
- Anti doorSlip Regeling
- Cruise control

Pakket: Touring Pakket

- Elektrisch variabele schokdemperafstelling
- Handvatverwarming
- Middenstandaard

Comfort

- Cruise control

Exterieur

- LED dagrijverlichting
- Navigatiesysteem bmw navigator
- Quickshifter
- Windscherm

Overige

- ASR
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Elektrisch variabele schokdemperafstelling
- Handvatverwarming
- Middenstandaard


Deze prachtige xr is zowel optisch als technisch 
In topconditie 
De bmw is in 2016 nieuw geleverd ( orgineel Nederlandse motor) en heeft sindsdien nog geen 22000 km gereden 

natuurlijk zijn alle sleutels en het volledig afgestempelde oh boekje aanwezig 

de motor is voorzien van vrijwel  alle opties 
( geen bandenspanning sensoren ) 



Bergsma Motoren
Van Swinderenstraat 42
8561 AR Balk
06 22642922
bergsmamotoren@hotmail.com

bergsmamotoren.nl/

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jou belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, ASR, Cruise control, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Handvatverwarming, LED dagrijverlichting, Middenstandaard, Navigatiesysteem bmw navigator, Quickshifter, Windscherm, ABS en ASR




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Bergsma Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Liberator" betekent: Benaming voor de v-twin 750CC zijklep Harley-Davidsons die met de troepen van de Amerikanen en Canadezen meekwamen om Europa te bevrijden. Harley-Davidson maak­te deze legermotorfiets zowel voor het Amerikaanse als voor het Canadese leger. De officiële fabrieksaanduiding is WLA voor de Amerikaanse uitvoering, WL staat voor de typeaanduiding van 750CC (de a staat niet voor American zoals vaak wordt gedacht, maar voor army en de C in WLC voor Canadian).Tussen 1941 en 1946 werden er in totaal circa 90.000 door de Harley-Davidson fabriek in Milwaukee gemaakt. De naam Liberator, letter­lijk bevrijder, werd pas na de bevrijding aan dit type motorfiets toegekend. De WLA en WLC verschilden op details van elkaar (ondermeer voorvork, luchtfilter, achterlicht, verwisselbare voor- en achterwielen, plaats van de koplamp). De Liberator was primair een ordonnansmotorfiets, al werd er later tevens een gevechtsuitvoering van de WLA gemaakt, voorzien van een geweerhouder voor een Thompson-machinegeweer. In 1943 was echter al duidelijk dat de rol van de WLA/WLC beperkt zou blijven tot ordonnanstaken en werd een veel prominentere rol weggelegd voor de jeep. Toen werd al duidelijk dat de meeste Liberators voorbestemd waren om dumpmotorfietsen te wor­den. Duizenden van deze legermotorfietsen, soms nog nieuw in de krat, alsmede vele tonnen reserveonderdelen werden in Europa achtergelaten en ook in Nederland verhandeld. Voor een grijpstuiver waren ze te koop en ze vonden dan ook hun weg als goedkoop vervoermiddel naar politie, marechaussee, wegen­wacht en tal van particulieren. De verspreiding van Liberators heeft ertoe bijgedragen dat in Nederland de naam Harley-Davidson algemeen bekend werd en onlosmakelijk met een legermotorfiets werd verbonden. De belangstelling voor mo­torfietsen bereikte in de jaren zestig een dieptepunt en Libe­rators werden (veelal door studenten die zich nog geen auto konden permitteren) voor een habbekrats aangeschaft. Vanaf de jaren zeventig ontwikkelde zich een bredere interesse voor de 750CC Liberators, vooral onder werkende jongeren. Voor velen van hen werd de Liberator de opstap naar een zwaardere Harley-Davidson van recentere datum. In Nederland heeft de Liberator veel betekend voor de naoorlogse populariteit van het merk Harley-Davidson. Menig berijder van een nieuw ty­pe Harley-Davidson heeft zijn eertijds aangeschafte Liberator aangehouden en in de schuur o f zelfs in de huiskamer staan. Momenteel zijn er naar schatting zo’n zesduizend Liberators in Nederlandse handen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion