Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 CLC - 2024

Garantie: Ja
Onbekend
RUBY RED
cfmoto - 450-clc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024
Fabrieksgarantie: 60 maanden

Meer dan een cruisermotorfiets is de 450CL-C de perfecte samensmelting van detail en klassiek, waarbij het cruiserdesign naadloos overgaat in een geest van grenzeloze vrijheid. Het verfijnde ontwerp is een eerbetoon aan de klassieke allure, terwijl de geest van vrijheid je meeneemt op een reis van cool cruisen. In het zadel van de 450CL-C gaat het niet alleen om comfort, maar om het nastreven van je ware zelf.

De 450CL-C is een meesterwerk van gestroomlijnd design dat bij elke blik boeit. Het exterieur heeft de allure van een klassiek tijdperk, wat wordt benadrukt door de zorgvuldig gepolijste tankdop die glanst als een spiegel. Het naamplaatje uit 1989 en het logo met zilveren ring zijn een eerbetoon aan het erfgoed en vieren een tijdloze nalatenschap. De ultragepolijste brandstoftank is een statement van verfijning en weerspiegelt de wereld eromheen. Als aanvulling op de esthetiek verlicht een klassieke ronde koplamp de weg voor je, terwijl het geïntegreerde achterlicht een blijvende indruk achterlaat.

450CL-C 's sterke hartslag op de weg herdefinieert cruiserprestaties. Met een indrukwekkend maximumvermogen van 30 kW bij 8000 t/min en een zorgvuldig gekalibreerd koppel bij lage toerentallen, dat een maximumkoppel van 42 Nm bereikt bij 6250 t/min, belichaamt hij de allure van cruiserrijden. De krukashoek van 270° en de dubbele balansas zorgen samen voor een rit die even soepel als gecontroleerd is, zodat trillingen het plezier van je reis nooit verstoren. De innovatieve Gates riemaandrijving, die een vleugje moderne techniek toevoegt aan de klassieke cruiser, brengt het vermogen efficiënt over en straalt tegelijkertijd raffinement uit.

De 450CL-C vindt de balans tussen comfort en stijl. Met een zithoogte van 690 mm hult hij de rijder in puur comfort. Het lederen zadel is behandeld met de baanbrekende Pinstripe® Retro-technologie. Door ongeëvenaard comfort te combineren met tijdloze stijl wordt elke rit een belichaming van ware cruising spirit. Het gewicht van 181 kg zorgt voor stabiliteit tijdens het rijden.

450CL-C brengt innovatie in de ervaring met een 3,6" retro stijl rond TFT gebogen display, dat navigatieprojectie ondersteunt, met ingebouwde schakel- en uitdoofherinneringen. Deze intelligente technologie verhoogt het rijplezier. De T-box maakt naadloze voertuig-telefoon connectiviteit mogelijk en biedt functies zoals OTA upgrades, MotoPlay, beveiligings- en antidiefstalfuncties, track recording en real-time weergave van voertuiginformatie via de CFMOTO RIDE app. Dit verbetert de rijervaring door gemak binnen handbereik te brengen.

Met 60 maanden fabrieksgarantie. Te bezichtigen en uit voorraad leverbaar bij Motorcity Amsterdam.

De getoonde prijs is rijklaar inclusief alle bijkomende kosten.

MOTORcity Amsterdam is de motordealer voor Amsterdam en omstreken. In onze grote showroom in Amsterdam tref je alleen de beste merken. Zowel nieuwe motoren als tweedehands motoren. Bij motor-dealer MOTORcity vinden wij klantcontact belangrijk en leveren graag maatwerk. Of u binnen komt voor een nieuwe motor, of graag uw motoronderhoud wilt laten uitvoeren.

Zakelijk motorrijden, wist u dat zakelijk motorrijden erg interessant kan zijn? Je kan namelijk veel fiscale voordelen trekken aan een zakelijk aanschaf. Zo kunt u onder andere:
- BTW voordeel genieten
- KIA toepassen, zorgt voor een versnelde afschrijving van 28%
- Overige afschrijvingen genieten
- Rente over een financiering boeken als kosten
-Tanken op kosten van uw onderneming
- Onderhoud laten afschrijven via uw onderneming
Vooraf is het wel verstandig om dit met uw boekhouder/accountant te bespreken.

(BEL ALTIJD EERST VOOR DE BESCHIKBAARHEID)

MOTORcity Amsterdam heeft motorrijden in hart en nieren en onze kennis en ervaring delen wij graag met u. Ons team bestaat dan ook uit exclusief motorrijders.

Naast alle nieuwe motoren heeft MOTORcity Amsterdam ook altijd meer dan 300 nieuwe en gebruikte motoren op voorraad.

MOTORcity Amsterdam is officieel dealer van: Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Royal Enfield, CF Moto en Can-Am




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion