Nieuwsbrief:

CFMOTO  650 GT - 2022

Garantie: Ja
0 Km
NEBULA BLACK
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
cfmoto - 650-gt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2022
Fabrieksgarantie: 60 maanden

Geniet van glooiende heuvels, kronkelende kustwegen of gewoon van een ritje met je vrienden. De 650GT wordt aangedreven door een 650cc parallel twin en is voorzien van een nieuw kleuren-TFT-scherm. Het Continental ABS-remsysteem, het grote verstelbare sport-touring scherm en de standaard zijkoffers maken het plaatje af. De 650GT is de ultieme grand tourer en dat tegen een scherpe CFMOTO prijs.

De 650GT deelt zijn 650cc parallel twin motorblok met de NK- en MT-modellen en levert een vermogen van 61 pk. De vermogenscurve van de motor is evenwichtig: soepel genoeg voor de beginnende rijder voor dagelijks woon-werkverkeer en volop vermogen wanneer dat nodig is. Niet alleen de doorgedreven technische ontwikkeling bracht deze 650GT naar dit niveau. Ook de eigenzinninge lijnen van KISKA, het Duitse ontwerpbureau dat ook voor KTM werkt, geven de 650GT een onmiskenbare look.

Het stuur is gemonteerd op risers en zorgt samen met de van rubber voorziene voetsteunen voor extra rijcomfort en een ontspannen zithouding.

Standaard is de 650GT uitgerust met:

- KYB veerelementen voor en achter -
- Bosch injectie - Continental ABS
- Verstelbaar windscherm
- Metzeler Z8
- Led verlichting rondom
- J.Juan remmen voor en achter
- 2 x USB aansluiting
- 12V aansluiting
- Wave remschijven
- Automatisch omschakelen stand/daglicht
- Twee rijmodi
- TFT dashboard




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor City Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2024 Motoroccasion