Nieuwsbrief:

CFMOTO  800 MT-X - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Nebula Black
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
cfmoto - 800-mt-x
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Ontdek de CF Moto 800 MTX!

Ben jij klaar voor avontuur op de weg? De gloednieuwe CF Moto 800 MTX staat op het punt om jouw rijervaring te revolutioneren!

Waarom kiezen voor de CF Moto 800 MTX?

  • Krachtige Motor: Met een 799cc parallel-twin motor biedt de 800 MTX een indrukwekkende vermogensoutput en een soepel rijgedrag.
  • Geavanceerde Techniek: Uitgerust met een modern TFT-dashboard dat je van alle belangrijke informatie voorziet, zodat je altijd in controle bent.
  • Optimaal Comfort: De ergonomische opbouw en verstelbare vering zorgen voor een perfecte rit, of je nu de stad in gaat of lange tochten maakt.
  • Duurzaam Ontwerp: Robuuste constructie en stijlvolle afwerking maken de 800 MTX een betrouwbare partner voor elke rit.
  • Geavanceerde Veiligheid: Voorzien van ABS, tractiecontrole en diverse rijmodi om je rijervaring aan te passen aan elke situatie.

Wees Erbij! Plaats nu je pre-order bij MotoLeo en zorg ervoor dat jij een van de eerste bent die met de CF Moto 800 MTX de weg op kan! 

Mis deze kans niet! Bezoek onze website of kom langs in onze showroom voor meer informatie.

MotoLeo - Jouw Partner in Motorplezier!



 
Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Bluetooth, Board computer, Cruise control, Gearindicator, Handkappen, In hoogte verstelbare ruit, LED kentekenverlichting, LED koplamp, Navigatie voorbereiding, Onderhoudsboekje, Spaakvelgen, Traction controll, USB, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion