Nieuwsbrief:

DUCATI  1098 - 2009

Garantie: Ja
13000 Km
TROY BAYLISS
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Garantie: Geen

Een gelimiteerd exemplaar van Ducati's opwindende WorldSBK motor, en nummer 158 van slechts 500 eenheden gebouwd om de overwinning van fabrieksrijder Troy Bayliss in het World Superbike Championship van 2008 te vieren.
Hij wordt aangedreven door een 1198cc vloeistofgekoelde L-twin, die 180 pk en 99 lb-ft koppel levert aan het achterwiel via een zesversnellingsbak.

De 'Troy Bayliss' editie was beperkt tot slechts 500 exemplaren, die allemaal waren afgewerkt met de race livrei van de Ducati-rijder, inclusief zijn beroemde racenummer '21', evenals rode accenten, zichtbare carbonfiber bekleding, '1098R Bayliss Limited Edition'-stickers en een genummerd plaatje op de bovenste kroonplaat.

Een digitale instrumentencluster afgeleid van MotoGP is gemonteerd, evenals Ohlins 43 mm volledig verstelbare omgekeerde voorvork en Ohlins TTXR monoschokdemper met top-out veer, Brembo Monoblock remklauwen, een Termignoni uitlaat en gesmede Marchesini wielen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Cama Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion