Nieuwsbrief:

DUCATI  1098 - 2009

Bouwjaar:
2009
Kleur:
TROY BAYLISS
Vermogen:
119 kW
Teller:
13.000 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
ducati - 1098
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Schade: schadevrij
Garantie: Geen

Een gelimiteerd exemplaar van Ducati's opwindende WorldSBK motor, en nummer 158 van slechts 500 eenheden gebouwd om de overwinning van fabrieksrijder Troy Bayliss in het World Superbike Championship van 2008 te vieren.
Hij wordt aangedreven door een 1198cc vloeistofgekoelde L-twin, die 180 pk en 99 lb-ft koppel levert aan het achterwiel via een zesversnellingsbak.

De 'Troy Bayliss' editie was beperkt tot slechts 500 exemplaren, die allemaal waren afgewerkt met de race livrei van de Ducati-rijder, inclusief zijn beroemde racenummer '21', evenals rode accenten, zichtbare carbonfiber bekleding, '1098R Bayliss Limited Edition'-stickers en een genummerd plaatje op de bovenste kroonplaat.

Een digitale instrumentencluster afgeleid van MotoGP is gemonteerd, evenals Ohlins 43 mm volledig verstelbare omgekeerde voorvork en Ohlins TTXR monoschokdemper met top-out veer, Brembo Monoblock remklauwen, een Termignoni uitlaat en gesmede Marchesini wielen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Cama Motoren
P.J. Troelstraweg 8
Maassluis
Plan de route
010-5990777
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: DUCATI in 1972 - In 1972, na het succes in Amerika in de begin jaren zestig met de Scramblers wilde Ducati verder met de succesformule als toegepast in het thuisland, in het bijzonder met de desmodromische 450. Aan het einde van de jaren zestig was er een ware explosie van zogeheten 'maxibikes'. En opnieuw had ontwerper Taglioni voor Ducati een winnend wapen achter de hand. Op 23 april 1972 arriveerde Ducati weer op de racebaan. Ditmaal op de Imola 200 Miles met een nieuwe tweecylinder desmodromic 750. Bestuurd door Paul Smart en Bruno Spaggiari waren deze goed voor een eerste en tweede plaats. De exceptionele 750 Supersport werd daarop uitgebracht als uitloper van deze spectaculaire overwinning.
© 2000 - 2025 Motoroccasion