Nieuwsbrief:

DUCATI  PANIGALE 1199 - 2012

Garantie: Ja
36436 Km
ROOD
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
ducati - 1199-panigale
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Ducati Panigale 1199 

- ABS
- DTC
- EBC
- DQS
- 3 rijmodes
- Performance Ducati seat
- Rem / Koppelingshandel beveiliging
- Donker ruitje
- Brembo,s
- Winglets
- Korte kentekenplaathouder
- LED knipperlichten
- 2 sleutels / Boekjes/ NL motor

  • Wij hebben een mooie selectie prachtige motorfietsen met een frisse prijsstelling !!

    Van dinsdagmiddag tot vrijdagmiddag 13.00 tot 17.30 uur
    Woensdags van 13.00 tot 20.00 uur 
    Zaterdags van 09.00 tot 16.00 uur

    2de Pinsterdag gesloten....

    Altijd even bellen voordat u wegrijdt om teleurstellingen te voorkomen
    06-25457013 

    Select Motors Apeldoorn 
    Loudonstraat 75
    7332 BA Apeldoorn 
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Select Motors Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiëntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion