Nieuwsbrief:

DUCATI  HYPERMOTARD 698 MONO - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
Rood
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
ducati - hypermotard-698-mono
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

De nieuwste Ducati motor is nu al de eerste in zijn klasse. Afgeleid van de 1285 cc Superquadro motor van de 1299 Panigale.De begrenzer is ingesteld op 10.250 tpm: geen enkele andere eencilindermotor haalt dit toerental. Het vermogen is het hoogste in zijn segment, met 77,5 pk bij 9750 tpm en 63 Nm koppel bij 8000 tpm. Onderhoudsintervallen, waarbij de olie elke 15.000 km wordt ververst en de klepspeling elke 30.000 km wordt gecontroleerd.

Verkrijgbaar in een teruggetunede versie voor A2-licentie.

De getoonde prijs is rijklaar, inclusief alle bijkomende kosten en 24 maanden garantie.
Ducati Amsterdam 
Wij zijn te bereiken op tel: 020-6826493  

Openingstijden:
Dinsdag t/m vrijdag : 10:00 uur - 18:00 uur.
Zaterdag : 10:00 uur - 17:00 uur.

  • Indien u meer informatie wilt of interesse hebt adviseren wij u om te bellen, in verband met drukte reageren wij minder snel op de chats.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Ducati Amsterdam
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion