Nieuwsbrief:

DUCATI  MONSTER 696 - 2009

Garantie: Ja
35077 Km
ROSSI ROOD
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
ducati - monster-696
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
DIPI-moto Gilze (gelegen aan de A58 Breda) Tilburg biedt aan:

Ducati Monster 696 van 2009 met slechts 35.077km. Hele complete nette naked bike. Tevens geschikt voor A2 rijbewijs.

Voorzien van:
- Termignoni sportuitlaten en originele uitlaat erbij
- Rossi lakwerk set
- Verkorte kenteken plaat houder
- Mono seat met cover en origineel zadel erbij
- Bar end spiegel
- Wheel striping
- LED knipperlichten rondom
- Dubbele sleutels, sleutelkaart, boekjes
- Desmo onderhoud beurt uitgevoerd Jan 2024
- Recent nieuw banden, Pirelli Diable Rosso 3
- Prachtige specificaties: Cilinderinhouid: 696cc, Vermogen: 75pk, Koppel: 69Nm, Gewicht: 172kg.

Gespreide betaling prive of zakelijk wordt mogelijk gemaakt door Motordreams.

Neem geheel vrijblijvend contact met ons op voor nadere inlichtingen.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
DIPI-moto
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1928 - In 1928 nam BMW de Fahrzeugfabrik Eisenach (FFE) in Eisenach over. Vanaf dat jaar ging BMW “paren” van motorfietsmodellen maken: ongeveer gelijktijdig kwam er een zijklepmotor als toermotorfiets en een kopklepmotor als sportmotor op de markt. De eerste voorbeelden waren de R 42 en R 47 (1928-1929). Dit kon gemakkelijk en goedkoop door het "Baukastensystem", een modulair bouwsysteem waarbij op basis van een bestaand frame en motorblok door min of meer kleine wijzigingen (cilinders, zuigers en cilinderkoppen) een motorfiets met een heel ander karakter kon worden gebouwd. De boxermotoren werden in de inhoudsklassen 500 en 750 cc gebouwd. Vanaf het begin kon elektrische verlichting geleverd worden, maar vanaf 1928 werd deze standaard gemonteerd. Tot 1929 werden buisframes gebruikt, maar vanaf dat jaar waren de dubbele wiegframes als plaatframe uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion