Nieuwsbrief:

DUCATI  MULTISTRADA V2 - 2025

Garantie: Ja
Nieuw
.
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
ducati - multistrada-v2
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modeljaar: 2025
Koppel: 94 Nm
Afmetingen (LxB): 228 x 96 cm
Tankinhoud: 20 liter
Bekleding: Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Motor: 4-takt

De Ducati Multistrada familie zet haar evolutie voort met de presentatie van de nieuwe Multistrada V2: De ideale motorfiets om ten volle te genieten van elke route, veelzijdig in het dagelijks gebruik en in de stad, altijd met de sportiviteit en onmiskenbare stijl die elke Ducati karakteriseren.

De nieuwe tweecilinder van de familie van Ducati dual bikes is een 360° motorfiets, steeds intuïtiever, comfortabeler, leuker en toegankelijker, mede dankzij de introductie van de 35-kW versie voor A2 rijbewijshouders. Multistrada V2 is een technologisch geavanceerde motorfiets, met een verfijnd rijwielgedeelte en een zeer compleet elektronisch pakket, zonder het motorblok te vergeten. de totaal nieuwe 890 cc en 115 pk verpakt in slechts 54,4 kg. Het nieuwe V2 motorblok biedt benchmarkprestaties in deze categorie en belooft een snelle respons en een royaal koppel waardoor hij veel plezier op de weg biedt, zonder dat dit ten koste gaat van de typische Ducati sportattitude. Een motor die kracht en plezier combineert en zich perfect aanpast aan elk type route en gebruik. 

Voor vragen omtrent inruil en of leveringen vraag ons voor meer informatie.

Voor meer informatie omtrent eventuele inruil, financieringsmogelijkheden of het maken voor een afspraak voor een proefrit kunt u het beste contact opnemen met Henk-Jan Wolff of Dylan Kroese.

Deze nieuwe Demo staat tot onze beschikking voor proefritten. Op deze manier kan er kennis worden gemaakt met dit nieuwe model!

Dit betreft een BTW motorfiets, ondernemers hebben de mogelijkheid om de BTW te verrekenen.

Star Twin Motors: Het kloppend motorhart van Nederland!

Officieel dealer van Ducati sinds 1983.
Officieel dealer van Royal Enfield en Moto-Morini.

Bezoek de website voor ons complete aanbod aan motoren, onderdelen en speciale technische diensten.
www.startwin.com
Opties en Accessoires:
achteropkomend verkeer waarschuwing, adaptief demping systeem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, cruise control, full-LED koplampen, hill hold functie, keyless start, koplampen adaptief, LED achterlichten, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Star Twin Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1945 - De oorlog is voorbij en Harley-Davidson heeft uiteindelijk 90.000 motoren voor het leger gebouwd, WLA (A van Amerika) en WLC (met de C van Canada). Zelfs Rusland, toen nog bondgenoot van de US, heeft WLA's gekocht in de oorlog. Er zouden ook kleinere aantallen naar het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, en andere bondgenoten zijn verscheept. Veel WLA's werden vervoerd naar bondgenoten onder het Lend-Lease programma. De grootste ontvanger was de Sovjet-Unie, goed voor meer meer dan 30.000 WLAs. De productie van de WLA zou na de oorlog stoppen maar opnieuw worden gestart voor levering tijdens de Koreaanse oorlog in de jaren 1949-1952. De meest WLA's in het naoorlogse westen na de oorlog zou worden verkocht als overtollig en naar civiel gebruik worden omgebouwd. De vele verkrijgbare motorfietsen zijn erg goedkoop en zouden leiden tot de opkomst van de chopper en andere stijlen, evenals de daarmee gepaard gaande biker cultuur. Menig jonge soldaat zou naar huis komen in de hoop op een Harley-Davidson te rijden zoals hij ook deed in de oorlog. Dit leidde tot een grote naoorlogse populariteit van zowel de motor als het bedrijf in het algemeen. Echter, dit heeft er ook voor gezorgd dat er maar weinig originele WLA's te vinden zijn in de VS of zelfs West-Europa. Een aanzienlijk aantal WLA's werd achtergelaten in de Sovjet-Unie en ofwel opgeslagen of kwam in particuliere handen terecht. Met weinig toegang tot onderdelen, geen chopper cultuur en geen exportmogelijkheden naar het Westen zijn veel van die WLA's bewaard gebleven tijdens de Koude Oorlog. Rusland en andere voormalige Sovjet-landen zijn nu een belangrijke bron van WLA's en onderdelen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion