Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Modeljaar: 2023
Zeer nette Multistrada V4 Pikes Peak
Inclusief:
-Verkorte kentekenplaathouder
-Handvatverwarming
-Bandenspanningsensoren
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Ducati granturismo vloeistof gekoelde V4 |
Boring x slag | 83 mm x 83 mm |
Cilinder inhoud | 1.158 cc |
Comp. verhouding | 14:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cylinder |
Brandstof toevoer | Bosch electronische injectie, Ride-by-Wire, 56mm |
Ontsteking | |
Vermogen | 170 pk / 125 kW bij 10.500 tpm |
Max. koppel | 125 Nm bij 8.750 tpm |
Koppeling | Hydraulische natte multiplaatkoppeling |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 37/15 |
Overbrenging | Ketting, 15/40 |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | |
Topsnelheid | |
ABS | ja |
Frame | Stalen Trellis buizenframe |
Vering voor | |
Vering achter | Volledig instelbare Sachs Monoshock, externe veervoorspanning, Enkele aluminium swingarm |
Remmen voor | 2x 320mm semi zwevende schijven, radiaal gemonteerde Brembo Monoblock, 4-zuiger, 2-pad, Bosch ABS |
Remmen achter | 265mm schijf,2-zuiger zwevende remklauw, Bosch ABS |
Voorband | Pirelli Scorpion Trail II 120/70 R17 |
Achterband | Pirelli Scorpion Trail II 190/55 R17 |
Wielbasis | 1.585 mm |
Lengte | |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | verstelbaar 825-845 mm |
Drooggewicht | 214 kg |
Leverbare kleuren | Speciale Pikes Peak kleurstelling met zwarte spaakwielen. |
Beschrijving | De Multistrada Pikes Peak is het model dat de essentie van sportiviteit heeft vertegenwoordigd, een motorfiets die niet alleen de sportiefste Multistrada ooit is, maar ook het krachtigste model in het hele crossover-segment.

Een motorfiets gewijd aan het asfalt die je in bergbochten een intense emotie laat voelen en tussen de kerbs van elk circuit de adrenalinestoot van prestaties laat ervaren.

Nauwkeurig en doeltreffend door de bochten, is de V4 Pikes Peak voorzien van een 17 inch voorwiel met gesmede velgen, echte sportbanden en Ohlins elektronische vering.

Hij is opwindend, vol adrenaline en wordt aangedreven door het V4 Granturismo-motorblok, die 170 pk bij 10.500 t/min kan leveren en dankzij nieuwe elektronische managementstrategieen hoge prestaties bij sportief rijden garandeert. |
Op onze gebruikte Ducati’s krijg je 12 maanden garantie!
Dit geldt natuurlijk op alles behalve op slijtage delen zoals banden, ketting en tandwielen, remblokken etc. Op racemotoren is dit niet van toepassing. Afhankelijk van de km. stand krijgt je Ducati ook nog een grote beurt mee!
Mocht je tot de aankoop van een Ducati overgaan, dan wordt hij ook nog, indien gewenst, gratis gebracht overal in Nederland. Altijd al een Ducati willen rijden? Of wil je eens een ander type proberen maar is een proefrit te kort? Vanaf maart 2012 staan onze motoren weer klaar om ingezet te worden!
 |
Affetto Ducati |
|
Ewijkseweg 3
Overasselt
Plan de route
|
 |
024-6222001
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde
fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry
sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit
type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken