Nieuwsbrief:

DUCATI  SCRAMBLER CAFE RACER - 2017

Garantie: Ja
9662 Km
Zwart
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
ducati - scrambler-cafe-racer
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Super mooie Scrambler Cafe Racer met een geweldige uitstraling!

- Termignoli uitlaten, uitlaatbochten met hittetape
- Bar-end mirrors
- Duo-seat cover
- Gear-indicator
- ABS
- Alarmlichten

Onlangs bij een Ducati-specialist de Desmo-onderhoudsbeurt gehad, daarmee is deze motor helemaal rijklaar.
  • MotoLeo heeft een ruim aanbod aan geselecteerde motorfietsten van alle merken van lage kilometerstanden. Wij rekenen géén afleveringskosten. Inruil van uw motorfiets of auto is mogelijk.

    Gratis voorlopige dekking van 10 dagen op uw motorverzekering.

    Wij bezorgen tegen een kleine vergoeding uw motor aan huis! 
     


Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Customuitlaten, Facturen aanwezig, Gearindicator




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoLeo B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter
© 2000 - 2025 Motoroccasion