Nieuwsbrief:

GAS GAS  EC 300 - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
Rood
Vermogen:
Teller:
Nieuw
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
gas-gas - ec-300
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Geef je de voorkeur aan technische, harde enduro boven het ontwijken van bomen op hoge snelheid? Nou, als je van extreme dingen houdt, dan is onze EC 300 absoluut iets voor jou! Deze ultramoderne enduro is van top tot teen ontworpen om het zwaarste terrein aan te kunnen. Hij is licht, krachtig en maakt moeiteloos werk van alles wat op zijn pad komt. Met een enorme trekkracht onderin en soepele, eenvoudig instelbare WP-vering worden die lange, slopende dagen op de motor een stuk aangenamer met de EC 300. Met zwarte velgen, een zwart stuur en een frisse nieuwe look is hij klaar voor alles. Dus, waar neem jij die van jou mee naartoe?
  • Ovaa Motors is de motorspecialist van Zeeland sinds 1978!

    -Suzuki Full Range dealer
    -KTM Full Range dealer
    -Husqvarna Full Range dealer
    -GASGAS Full Range dealer
    -Yamaha Off-Road dealer

    Kijk op onze website bij Services voor inruil/inkoop, financiering, verlengde garantie en het direct afsluiten van Uw gratis 10 daagse All-Risk motorverzekering!





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ovaa Motors
Mercuriusweg 1
Vlissingen
Plan de route
0118-461485
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion