Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  CONVERTIBLE CVO FLSTSE SOFTAIL - 2011

€ 16.500,- € 19.250,-
Onbekend
Rood
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
harley-davidson - convertible-cvo-flstse-softail
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Van Laar Motoren - In en Verkoop van Harley-Davidson motoren bied aan deze uniek mooie (NIEUWSTAAT Convertible CVO.
Uniek zoals deze kom je er zeker geen tweede van tegen - Deze in abslolute mooier dan in nieuwstaat verkerende Harley-Davidson Convertible CVO.
CVO 110 Screamin' Eagle uitvoering - 1803cc - TwinCam - 98pk - 158NM koppel - Vance & Hines ShortShots uitlaat systeem  - Dit loopt zo mooi en een BERG koppel waar je U tegen zegt!


Ongekend mooie opvallende Harley-Davidson - Geen enkel spoor van gebruik! - HELEMAAL NIEUW!! - Motorisch compleet gereviseeerd!
Custom Vehicle Operations (CVO) is de naam van de afdeling die bij Harley-Davidson bovenaan de voedselketen staat. Hier worden 'af-fabriek' specials gemaakt met speciale onderdelen die je op geen enkele standaard Harley-Davidson tegenkomt.
De kleur en het spuitwerk moet je echt in het echt zien komt op de foto niet tot zijn recht! - Een sieraad - Pronkstuk - Uniek - Ongekend mooie Harley-Davidson CVO!!

Voorzien van:
Zeer speciale chrome wielen.
Chrome axel covers.
Stage 1 luchtfiler XL.
Smoke LED knipperlichter.
ApeHanger stuur.
ABS.
Compleet chrome voorvork.
Rvs kabelset.
Chroom rubber floorboards inserts.
Chrome shifter linkage.
Chrome poulie.
Chrome handgrepen.
Custom extra verlichting set met heldere glazen.
Alarm - Startblokkering.
Comfort seat.
Lederen Swingarm tas.
Aansluiting voor een druppellader.

Deze Harley-Davidson Convertible FXSTSSE CVO moet je in het echt zien - Echt een PLAATJE van een motor! - 100% Nieuwstaat.
Afgelezen km zijn miles - alle Inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.

WIJ RUIMEN OP - WE MOETEN RUIMTE MAKEN - EXTRA SCHERPE PRIJZEN!
Profiteer nu - Wij moeten ruimte maken te veel nieuwe handel onderweg en alles staat vol, 


 








  • Van Laar Motoren - Een passie voor Harley-Davidson.
    Van Laar Motoren is gespecialiseerd in de in- en verkoop van motoren.
    Onze voorkeur gaat uit naar Harley-Davidson.
    Maar onze passie is motoren alles is welkom.

    Bezichtiging uitsluitend op afspraak:

    Donderdags t/m Zaterdags.

    Inruil:
    Alle inruil tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij ruilen alles in:
    Auto, Bedrijfswagen, Aanhangwagen, Caravan, Camper, Boot, Motor, Quad, Buggy, enz.

    Inkoop:
    Wij zijn doorlopend opzoek naar mooie nette kloppende Harley-Davidson motoren voorkeur 5HD.
    Een andere mooie nette motor te koop? Altijd aanbieden! - Wij handelen de aankoop snel en discreet af - Wij zijn een RDW erkend bedrijf.

    Leasen - Betalen in termijnen - Verzekeren:
    Particulier of zakelijk leasen - en het verzekeren van uw motor het kan allemaal - kijk op www.vanlaarmotoren.nl voor de mogelijkheden.

    Bezorgen:
    Eventueel kunnen wij de bij ons aangekochte motor bij u thuis bezorgen voor slechts € 150.- binnen heel Nederland (Met uitzondering van de Waddeneilanden)

    Al 30 jaar ervaring in de motoren - En natuurlijk rijden wij zelf ook Harley-Davidson.
    Wij hebben altijd een mooie voorraad kritisch geselecteerde Harley-Davidson motoren op voorraad.


    Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.

    Contact:
    www.vanlaarmotoren.nl
    info@vanlaarmotoren.nl
    0626816033

    Inkoop - Inruil - Uw motor verkopen?
    Inkoop/inruil van uw huidige motor tegen handelsprijs is bespreekbaar.
    Wij zijn altijd op zoek naar nette gebruikte motoren.




     




  • WIj ruimen op: SuperDeal!
    Deze motor bieden wij zeer scherp aan, dit om snel ruimte te maken voor een groot aantal nieuwe motoren die wij op korte termijn binnen gaan krijgen -  Dus pak uw voordeeel!


  • De geadverteeerde prijs is de Internet-Actieprijs:
    Handelsprijs - Zo mee geen garantie.

    Premiumpakket:
    Met 3 maanden garantie - en afleverbeurt + €1000.-
    3 maanden garantie, en proffessioneel gepoetst.


     

Opties en Accessoires:
Alarmverlichting, Beveiliging / alarmsysteem, Boordcomputer, Comfort zadel, Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, Floorboards, handvaten, andere, hendels, andere, knipperlichten, andere, koplamp, andere, Motortuning, Rem/schakelset, remmen, andere, rempotdeksel, andere, Special Paint, Stalen / RVS leidingen, steunen, andere en/of pedalen, stuur, ander, Uitlaat verchroomd, velgen, andere, Zadeltassen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Laar Motoren
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion