Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
We hebben weer een gave Street Glide Look binnen gekregen in de kleur Gunship Grey.
Verder is de motor compleet Blacked Out. Het is ook nog eens een BTW motor. De geadverteerde prijs is inclusief BTW.
- Onze prijzen zijn gebaseerd op geen inruil!
Inruil wel mogelijk. Voor meer informatie even bellen naar:
Van Vuuren Motoren 0184-642245 / 06-23594229
Gijbelandsedijk 76
2974VE Brandwijk
Dins t/m Vrij open van 9-12 en van 13-17 uur
Zaterdag geopend van 9-16 uur
Met garantie en afleveringsbeurt + 350,-
- Ook voor het afstellen en tunen van uw Harley bent u bij ons aan het juiste adres.
Van Stage 1 tot en met 4 kunnen we voor u verzorgen.
Van het leveren en monteren van onderdelen tot het perfect afstellen van uw motor op onze testbank wij hebben alles onder 1 dak.
Voor meer informatie kunt u kijken op onze website bij Harley tuning of bellen.
Uiteraard bent u ook altijd welkom in de winkel voor een bak koffie en een uitleg over de opties
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | Luchtgekoeld, Twin Cam 96™ |
Boring x slag | 95.3 mm x 95.3 mm |
Cilinder inhoud | 1584 cc |
Comp. verhouding | 9.2:1 |
Kleppen | 2 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | Sequentiële, elektronische brandstofinjectie (ESPFI) |
Ontsteking | electrisch |
Vermogen | 67 pk / 50 kW bij 5.200 tpm |
Max. koppel | 131 Nm bij 3500 tpm |
Koppeling | meervoudige natte platen |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 9.593 |
Overbrenging | |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 22.7 liter |
Topsnelheid | 160 km/u |
ABS | optie |
Frame | stalen wiegframe |
Vering voor | niet instelbare 41,3 mm telescopische voorvork, veerweg 117 mm |
Vering achter | qua veervoorspanning instelbare stereodempers, veerweg 76 mm |
Remmen voor | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Remmen achter | 32 mm 4-zuigerremklauw |
Voorband | 130/80B17 65H |
Achterband | 180/65B16 81H |
Wielbasis | 1625 mm |
Lengte | 2515 mm |
Breedte | |
Hoogte | |
Zithoogte | 693.4 mm |
Drooggewicht | 400 kg |
Leverbare kleuren | Vivid Black; Black Pearl; Dark Blue Pearl; Flame Blue Pearl (New); Red Hot Sunglo (New); Two-Tone White Gold Pearl/Pewter Pearl; Two-Tone Deep Turquoise/Antique White (New); Two-Tone Flame Blue Pearl/Pewter Pearl; Two-Tone Red Hot Sunglo/Smokey Gold (New |
Beschrijving | Zwart powder-coated met chromen behandeling; Op de vork gemonteerde 'Batwing' kuip; Chromen, low-profile tankconsole; Reflectoroptische koplamp met transparante lens; Op de kuip gemonteerde instelbare windgeleiders; Volle instelbare treeplanken voor rijder; Volle instelbare passagiersvoetsteunen; Roestvrijstalen klassiek touringstuur; Eendelig comfortabel Electra Glide® duozadel; Harman-Kardon® Advanced Audio Systeem; Intercom; Standaarduitrusting Cruise Controle en ABS-remsysteem |
Alleen Top Occasions.
Wij zijn een onafhankelijk bedrijf dat zich hoofdzakelijk richt op de In- en Verkoop van Motoren.
Wij zijn voortdurend op zoek naar mooie motoren die we tegen scherpe prijzen kunnen aanbieden!
Uiteraard kunt U ook bij ons terecht voor onderhoud en reparatie van Uw motorfiets.
 |
Van Vuuren Motoren |
|
Gijbelandsedijk 74-C
Brandwijk
Plan de route
|
 |
0184-642245
|
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw
privacy om?
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken