Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  FAT BOY FLSTFI - 2001

Garantie: Ja
17234 Km
NIET VAN TOEPAS
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
harley-davidson - fat-boy-flstfi
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Modeljaar: 2001

FLSTFI Fat Boy met een zeldzame paintjob.

Maar 200 stuks van gemaakt. Dit is nummer 166/200.

Zijtas
Screamin' Eagle dempers

Harley-Davidson Rotterdam is een officieel erkend Harley-Davidson dealer.
Al onze Harley-Davidson motorfietsen worden door onze gecertificeerde monteurs volledig geïnspecteerd.

Neem gerust contact op met Dex of Pascal.

In onze kledingshop treft u een uitgebreid aanbod motorkleding, helmen, handschoenen en accessoires.
Tevens hebben wij een uitgebreide webshop: https://harleydavidsonrotterdam.shop/

Uiteraard bent u van harte welkom in onze prachtige showroom.

Harley-Davidson Rotterdam

Eerste Tochtweg 2A
2913 LP Nieuwerkerk aan den IJssel
T. 010-790 01 30
E. sales@harleydavidsonrotterdam.nl
W. www.hd-amro.nl




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Harley-Davidson Rotterdam
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Commando" betekent: Letterlijk stoottroepen De Norton Commando Interstate 750 en de Norton Commando 850 waren de laatste zware viertakt twins die door de AMC/Norton-Villiers-fabrieken werden uitgebracht. De Commando 750 werd in 1967 gepresenteerd op de motorshow van Earls Court in London. Voor de Commando werd niet langer gebruikgemaakt van het roemruchte Featherbedframe. De grootste moeilijkheid bij het ontwerpen van dit model bestond uit het elimineren van de motortrillingen. De oplossing werd niet gezocht in een verbeterde versie van het al bestaande motorblok, maar in de toepassing van silent-blocks, rubberen dempingsbussen tussen motorblok en frame. Op zich geen onbekend verschijnsel in de motorwereld, maar in die vorm niet eerder toegepast en door Norton het Isolastic System genoemd. De fabriek had hoge verwachtingen van haar superbike op de Amerikaanse markt. De prestaties en de betrouwbaarheid vielen echter tegen, vooral vergeleken met die van de sterk in opkomst zijnde Japanse merken. De hoofdlagers van de krukas bleken niet bestand tegen het grote vermogen. Er kwamen ongeveer evenveel garantieclaims als er Commandos werden geproduceerd. De verkoopcijfers bleven ver onder de verwachtingen en daardoor ging Norton ten onder. In oktober 1977 werd de productie van de Commando stopgezet. Het Norton-logo wordt momenteel gebruikt op een wankelmotorfiets, die slechts op zeer beperkte schaal aftrek vindt. De Engelse gemotoriseerde politie heeft een aantal van deze Nortons in gebruik.
© 2000 - 2025 Motoroccasion