Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE CLASSIC SOFTAIL FLHC - 2000

Bouwjaar:
2000
Kleur:
Rood
Vermogen:
46 kW
Teller:
38.395 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
harley-davidson - heritage-classic-softail-flhc
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
HARLEY DAVIDSON SOFTALE HERITAGE.
Bouwjaar 2000.
38345km gelopen.
Origineel Nederlands door Westcoast geleverde motorfiets.
Nieuwe banden.
Verder veel extra's.
HD custom spiegels.
Jorg voorvork.
Chrome Tunderstar velgen.
Chrome hand controles.
Valbeugel.
Screanming eagle uitlaten.
Carburateur uitvoering.
Chrome/rubber handvatten.
Inruil mogelijk. 


 
  • VOF NINEMOTORS.
    Kijk voor meer motorfietsen op de website.
    Open op afspraak. Donderdag, vrijdag en zaterdag sowieso open.
    www.ninemotors.nl
    nimot@quicknet.nl
    Westerboekelweg 11H 
    1718MJ Hoogwoud
    0644728865
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Ninemotors
Westerboekelweg 11-H
Hoogwoud
Plan de route
06-44728865
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geƫxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2025 Motoroccasion