Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC - 1989

Garantie: Nee
35902 Mls
GRIJS
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Schade: schadevrij

Harley Davidson FLSTC Heritage Softtail Classic


- Kenteken: MK-58-NN
- Merk: Harley Davidson
- Model: Chopper
- Tellerstand: 35902 Mijl
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 1989
- Transmissie: Geschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1340 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 35 kW / 48pk
- Ledig gewicht: 295 kg
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Windscherm

Overige

- Geschikt voor A2 rijbewijs
- Open uitlaten
- Originele onderdelen aanwezig

Veiligheid

- RVS Remslangen


Nette softail 
open vance&hines uitlaten
S&S carburateur

diverse originele onderdelen aanwezig, zoals lederen zijtassen en achterspatbord

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Geschikt voor A2 rijbewijs, Open uitlaten, Originele onderdelen aanwezig, RVS Remslangen, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion