Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LIMITED CVO FLHTKSE - 2017

Bouwjaar:
2017
Kleur:
Zwart
Vermogen:
67 kW
Teller:
13.471 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Nee
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
harley-davidson - limited-cvo-flhtkse
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
  • Wowwww Wat een prachtige motor is deze Harley-Davidson Ultra Limited CVO FLHTSE uit 2017!

    Deze Twin-Cooled Electra Glide is werkelijk in nieuwstaat . Het is de ideale motor voor lange ritten, met alles wat je nodig hebt voor een luxe cruiserervaring.

    Deze motor verkeert in perfecte staat en is altijd binnen gestald en dealeronderhouden

    Motor: 107 ci (1753 cc) Twin-Cooled Milwaukee-Eight motor voor krachtige prestaties en een ongeëvenaarde rijervaring.

  • Kilometerstand: Slechts 13.471 km – Zeer lage kilometers voor zijn leeftijd!!!

  • Screamin' Eagle tune en uitlaatsysteem voor extra performance en het iconische Harley-geluid.

  • CruiseControl en ABS voor een veilige en comfortabele rit op lange afstanden.

  • Boom Box 6.5GT infotainmentsysteem met high-performance audio en touchscreen navigatie – voor de ultieme rijervaring.

  • Origineel Nederlands geleverd – De motor is dealeronderhouden en verkeert in perfect schadevrije conditie.

  • Duo-zit en originele communicatie set voor een gemakkelijke communicatie met je bijrijder.

  • Luxe accessoires: Originele zijkoffers en topkoffer met bagagerek voor voldoende opbergruimte.
     

  • Originele HD-Dunlop voor- en achterbanden voor optimale grip en veiligheid.

  • 2 originele sleutels ( Key Fob ) 

     

  • Mooiste upgrade,  toch wel een achter uit  versnelling op deze motor !  ! Super handig om hem uit of in jou garage te krijgen... niet martelen met duwen ( bij deze motor toch wel erg lastig om hem achter uit te duwen )  maar zet hem in zijn achteruit koppeling los en gaan !! 

  • Handvat verwarming ! 




     

  • Alle slijtagedelen in  goede staat, aankomend seizoen geen omkijken naar onderhoud.
    Motor staat rijklaar en wordt geleverd inclusief 3 maanden garantie. Opstappen en rijden maar!

    Graag een aanpassing omdat deze motor nog niet helemaal naar wens is ? BEL, MAIL OF APP naar de mogelijkheden! Graag denk ik met uw mee om deze motor naar wens af te leveren. 


    Wij zijn een RDW erkend bedrijf en ook 's avond en in het weekend op  afspraak geopend ! FINANCIERING via numotorrijden.nl mogelijk!!!

    Inruil van uw motorfiets is mogelijk ( handels prijzen)

    Met vriendelijke motorgroet,

    Roberto Lijkendijk

    Roberto Motoren
    Pascalstraat 11 
    7903BJ Hoogeveen
    0628435195
    info@robertomotoren.nl
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Roberto Motoren
Pascalstraat 11
Hoogeveen
Plan de route
0628435195
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion