Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  LOW RIDER S FXLRS - 2023

Garantie: Nee
3165 Km
Special paint
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
harley-davidson - low-rider-s-fxlrs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

In nieuwstaat zeer dikke Harley Davidson FXLRS Softail low Rider S 117ci m8 Custom.

Bouwjaar 2023
KM 3100

De motor word afgeleverd met Nederlands kenteken.

Hij verkeerd in nieuwstaat en zo rijd hij ook!!

Zeer mooi verbouwd met dure extra's zoals
Special Paint 
Killer Custom achterspatbord 
Voorvork covers
Alcantara Custom zadel
Custom uitlaten 
Sport luchtfilter 
Fairing
Spoiler
Led verlichting
Sidemount kenteken houder
Hoogglans zwart gecoate delen
 


ABS
Traction controle 
Keyfob / alarm
Sportvelgen
 

Prijs 23.950euro incl 6 maanden garantie en een beurt.

Inruil en financiering mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.
 

  •  

    J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.


Opties en Accessoires:
117ci, ABS, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Beveiliging / alarmsysteem, Black edition, dempers, andere en uitlaatsystemen, Fairing, knipperlichten, andere, kuipje, Open luchtfilter, Solo seat, Special Paint, Sportuitlaat, stuur, ander, Traction control, Voorvorkbeschermers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J&M Motorcycles
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion