Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ROAD GLIDE SPECIAL 114 - 2022

Garantie: Nee
22926 Km
Special paint
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
harley-davidson - road-glide-special-114
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Super dikke harley Davidson FLTRXS Road glide special 131M8 Stage 5.

Bouwjaar 2022
Km stand 22.000

De motor word afgeleverd met Nederlands kenteken.

Hij verkeerd in nieuwstaat!!

Vele dure extra's zoals
131ci kit stage 5
Special Paint set
S&S uitlaat systeem 
Custom 21inch voorwiel
Legend suspension 
Klokworks raampje
Ape hanger stuur
Custom made zadel
Arlen Ness handvaten
Afneembaar bagage rekje
Custom floorboards 
Cvo achterkant 
Custom spatbord voor

Dikste road glide van het net!!! 


Prijs 36.499euro incl 6 maanden garantie en een beurt.

Inruil en financiering mogelijk.

Voor meer informatie kunt u bellen of mailen.

  •  

    J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs.

    Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. 

    Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. 

    Openingstijden:
    Maandag      9:30 - 18:00
    Dinsdag        9:30 - 18:00
    Woensdag    9:30 - 18:00
    Donderdag   9:30 - 18:00
    Vrijdag          9:30 - 18:00
    Zaterdag      9:30 - 17:00

    Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op! Zo voorkom je een teleurstelling.


    Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp)
    Email: info@jmmotorcycles.nl
    Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne


    Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.


Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, 131ci, 2 persoons zadel, ABS, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Audio, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, Black edition, Bluetooth , Boordcomputer, Comfort zadel, Cruise control, Custom footboards , Customuitlaten, dempers, andere en uitlaatsystemen, handvaten, andere, knipperlichten, andere, Koffers, Navigatie, Special Paint, Sportuitlaat, stuur, ander, Traction control, Valbeugel, velgen, andere, Verlengde koffers




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
J&M Motorcycles
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1980 - Ontstaan van de Harley-Davidson Softail Bill Davis, een enthousiaste Harleyrijder en ingenieur uit St. Louis, ontwierp de softail halverwege de jaren zeventig. Zijn eerste ontwerp, waaraan hij in 1974 en 1975 werkte, had een cantilever-achterbrug die aan de onderkant roteerde en aan de bovenzijde veerde met de veren en schokdemper verborgen onder het zadel. Bij het uitwerken van zijn ontwerp bouwde Davis een prototype op basis van zijn Super Glide uit 1972. Davis patenteerde zijn ontwerp en nam contact op met Willie G. Davidson voor een vergadering in augustus 1976. Davidson was onder de indruk maar deed geen toezeggingen. Davidson antwoordde zes maanden later en liet weten dat het bedrijf het ontwerp op dat moment niet zou kunnen gebruiken, maar er nog steeds in geïnteresseerd was. Davis bleef het ontwerp ontwikkelen, waarbij het draaipunt en de verende delen zodanig werden aangepast dat de veren en schokdemper zich onder het frame bevonden en het draaipunt zich aan de bovenkant van de driehoekige achterbrug bevond. Hierdoor kon de traditionele Harley-Davidson olietank onder de stoel worden geplaatst. Davis probeerde het nieuwe ontwerp zelfstandig te produceren als de Road Worx Sub-Shock, maar de samenwerking die hij hiervoor had opgezet voldeed niet. Harley-Davidson-directeur Jeffrey Bleustein nam kort daarna contact op met Davis en begon met onderhandelingen om het ontwerp van Davis te kopen. Davis verkocht uiteindelijk zijn patenten, prototypen en machines aan Harley-Davidson in januari 1982. Na verdere tests en ontwikkeling werd Davis's ontwerp geïntroduceerd in juni 1983 als de 1984 Harley-Davidson FXST Softail.
© 2000 - 2025 Motoroccasion