Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET BOB - 2020

Bouwjaar:
2020
Kleur:
ZWART
Vermogen:
63 kW
Teller:
3.505 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
harley-davidson - street-bob
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld

Deze mooie orgineel Nederlandse streetbob is voorzien van de volgende opties:

ABS
alarm
Vance and hines eind dempers
forward controls


Motor verkeerd in nieuw staat.

Originele europese 5HD1 motor,

U bent van harte welkom voor een proefrit
Alle genoemde prijzen zijn inclusief nederlands kenteken, bpm, btw en afleverkosten.

Op onze website www.americanbikestore.nl kunt u van elke motorfiets minimaal 25 grote foto's bekijken.




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
American Bike Store
De Cres 16
Warmenhuizen
Plan de route
0226-393573
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Bitza" betekent: Zelfbouwmotorfiets. Onder motorfietsliefhebbers zijn al­tijd enkelen te vinden die jarenlang bezig zijn met het reali­seren van een droom: het zelf construeren van een motorfiets, waarbij veel onderdelen zelf worden vervaardigd. Vaak begint een dergelijke zelfopgelegde missie bij bestaande motorfietsen. De bitzabouwer is meestal een technisch of werktuigbouw­kundig onderlegd persoon, die veel begrijpt van technische constructies en krachtoverbrenging. Vaak wordt een bitza op­getrokken rond een bestaand motorblok, waaromheen een frame wordt gekozen o f zelf vervaardigd. De huisvlijt kan zich in talloze details en accessoires verliezen: van zelfgeklopte ben­zinetanks tot gegoten polyester spatborden. Een hoogst enkele keer wordt ook het motorblok in eigen beheer vervaardigd. De vormgeving, stroomlijn en ergonomische proporties ko­men er bij bitza’s in de regel bekaaid vanaf. Soms is sprake van een monstrum op twee wielen, waarop de zelfbouwer niet­temin met zichtbare trots rondrijdt. In de ogen van de meer­derheid der motorliefhebbers zijn bitza-bouwers zonderlingen die een tot obsessie verworden ideaal hebben willen realiseren of eigenwijze amateurconstructeurs die het beter denken te weten dan merkenfabrikanten die al decennia lang bezig zijn met het maken van motorfietsen. Niettemin vormen bitza’s een vrolijke noot in de marge van het massale motorrijders- consumptisme. Bewondering wordt ook bij minder esthetisch ogende zelfbouwcreaties afgedwongen, vooral wanneer blijkt dat geld, tijd noch moeite zijn gespaard om enerzijds opnieuw het wiel uit te vinden en anderzijds op zich onverenigbare com­ponenten tot één geheel te integreren.
© 2000 - 2025 Motoroccasion