Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  STREET GLIDE FLHX - 2015

Garantie: Nee
25691 Km
NARDO GREY
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
harley-davidson - street-glide-flhx
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Harley Davidson Street Glide FLHX
Bwj: 01-01-2015
Km stand: 25691 km
Motor: 1688 cc Twincam 85pk
1HD1KBM18FB613511
6 versnellingen
Grijs van kleur
Open Uitlaat
Bagage rekje + sissy bar
Docking
Upgraded Stereo
Prijs: 17.500,-
Incl service beurt
3 maanden garantie
  • Al 30 jaar HD Specialist!
  • Voor meer informatie:

    HD Service Venlo
    Telefoonnummer: 077-387 05 09
    Email: info@hdservice.nl
    www.hdservice.nl

Opties en Accessoires:
Cruise Control, Electrische starter, Kofferset, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
H.D. Service Venlo
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: YAMAHA in 1953 - In 1953 was Genichi op zoek naar een efficiƫntere manier om de metaalbewerking en de machineproductie te gebruiken naast het vervaardigen van vliegtuigpropellers. Terugkijkend op de oprichting van de Yamaha Motor Company zei Genichi:" Het gehele bedrijf was gezond en ook financieel was er ruimte om te investeren. Ik voelde daarbij ook een noodzaak dit in een andere branche te doen. Dus deed ik wat onderzoek." Hij onderzocht verschillende producten waaronder naaimachines, auto-onderdelen, scooters, driewielers en motorfietsen. De grootte van de markt en de geringe concurrentie deden hem besluiten om motorfietsen te gaan produceren. Toen hem gevraagd werd naar deze beslissing vertelde hij: "Ik heb mijn R&D divisiechef en andere managers erop uit gestuurd om de toonaangevende bedrijven in het land te bezoeken. Zij kwamen terug met de beoordeling dat er nog volop mogelijkheden waren ondanks onze late toetreding tot deze markt. Ik wilde niet onvoorbereid de motorfietsenbusiness betreden. Zodoende hebben we enige tijd langs Duitse fabrikanten getoerd voordat we een 125 cc motorfiets lanceerden. Ik heb gedurende de Europese tour die volgde ook veel geleerd over het bouwen van een motorfiets. Er werd zoveel mogelijk onderzoek gedaan om onszelf ervan te verzekeren dat we klaar waren voor de klus. Toen we daar zeker van waren zijn we gestart''.
© 2000 - 2025 Motoroccasion