Nieuwsbrief:

HARLEY-DAVIDSON  ULTRA LIMITED - 2017

Prijs:
€ 19.500,- € 23.750,-
Bouwjaar:
2017
Kleur:
Grijs metallic Black
Vermogen:
67 kW
Teller:
31.366 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie 3 maanden
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
harley-davidson - ultra-limited
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf

Te koop bij Van Laar Motoren: Harley-Davidson Ultra Limited FLHTK – 2017 – In Prachtige Staat, Slechts 31.250 km! - SUPERDEAL OPHEFFINGSUITVERKOOP!!!
Bouwjaar 2017 – 1e eigenaar – Origineel Nederlands geleverd – Compleet Dealeronderhouden!


OPHEFFINGSUITVERKOOP WIJ GAAN STOPPEN MET DE VERKOOP VAN MOTOREN PROFITEER VAN DEZE SUPER PRIJZEN! - GEEN INRUIL - ZO MEENEMEN!
Wat een prachtige motor is deze Harley-Davidson Ultra Limited FLHTK uit 2017! Deze Twin-Cooled Electra Glide is werkelijk in nieuwstaat en afkomstig van de eerste eigenaar. Het is de ideale motor voor lange ritten, met alles wat je nodig hebt voor een luxe cruiserervaring.



 

Belangrijkste kenmerken van de Harley-Davidson Ultra Limited FLHTK (2017):

  • Motor: 107 ci (1753 cc) Twin-Cooled Milwaukee-Eight motor voor krachtige prestaties en een ongeëvenaarde rijervaring.

  • Kilometerstand: Slechts 31.250 km – Zeer lage kilometers voor zijn leeftijd!

  • Screamin' Eagle tune en uitlaatsysteem voor extra performance en het iconische Harley-geluid.

  • CruiseControl en ABS voor een veilige en comfortabele rit op lange afstanden.

  • Boom Box 6.5GT infotainmentsysteem met high-performance audio en touchscreen navigatie – voor de ultieme rijervaring.

  • Origineel Nederlands geleverd – De motor is dealeronderhouden en verkeert in perfect schadevrije conditie.

  • Duo-zit en originele communicatie set voor een gemakkelijke communicatie met je bijrijder.

  • Luxe accessoires: Originele zijkoffers en topkoffer met bagagerek voor voldoende opbergruimte.

     

Waarom deze Harley-Davidson Ultra Limited kopen?

  • Unieke staat: Deze motor verkeert in perfecte staat en is altijd binnen gestald en dealeronderhouden.

  • Screamin' Eagle upgrades zorgen voor betere prestaties en een diepere Harley-geluid.

  • Extreem lage kilometerstand van slechts 31.250 km, wat een lange levensduur betekent voor de komende eigenaar.

  • Veel extra's die je op geen enkele andere motor vindt, zoals het Boom Box infotainment systeem, Cruise Control, ABS en de tuning van de dealer voor net dat beetje extra kracht.


     

Recent onderhoud:

  • Nieuwe originele HD-Dunlop voor- en achterbanden voor optimale grip en veiligheid.

  • 2 originele sleutels en tuning papieren zijn aanwezig.

     

Deze Harley-Davidson Ultra Limited FLHTK is een plaatje van een motor, perfect voor lange ritten, vakanties en cruises. Met deze motor kun je jarenlang genieten van comfort, luxe en prestaties.

 

WIJ RUIMEN OP  – WIJ STOPPEN MET DE VERKOOP VAN MOTOREN PROFITEER VAN DE ZEER SCHERPE OPRUIMPRIJZEN!
zeer scherpe prijs. Mis deze kans niet!

 

 

  • Harley-Davidson Ultra Limited FLHTK te koop

  • Harley-Davidson 107ci Twin-Cooled motor

  • Harley-Davidson Ultra Limited 2017

  • Harley-Davidson Electra Glide met Boom Box

  • Harley-Davidson FLHTK met Screamin Eagle tuning

  • Harley-Davidson motor met CruiseControl en ABS

  • Origineel Nederlands geleverde Harley-Davidson

  • Harley-Davidson met lage km en dealeronderhouden

  • Harley-Davidson met communicatie set en duo-zit

  • Zeldzame Harley-Davidson Ultra Limited FLHTK te koop





  • WIJ RUIMEN OP - OPHEFFINGSUITVERKOOP - PAK UW VOORDEEL!
    WIJ GAAN STOPPEN MET DE MOTORHANDEL - PAK UW VOORDEEL - OPRUIMPRIJZEN! - GEEN INRUIL MOGELIJK.

    Altijd bellen of mailen voor een afspraak/bezichtiging.

    Contact:
    www.vanlaarmotoren.nl
    info@vanlaarmotoren.nl
    0626816033

Opties en Accessoires:
12 Volt aansluiting, ABS, Alarmsysteem, Alarmverlichting, Audio, Bagagerek, Beveiliging / alarmsysteem, Boordcomputer, Comfort zadel, Cruise control, Floorboards, Handvat verwarming, Kofferset, Motortuning, Navigatie, Rem/schakelset, Sportuitlaat, Topkoffer, Uitlaat verchroomd, Valbeugel, Voorvorkbeschermers, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Van Laar Motoren
Veldbraak 19
Baarle-Nassau
Plan de route
06-26816033
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion