Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 F HORNET C-ABS - 2008

Garantie: Ja
21342 Km
Goud
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
honda - cb-600-f-hornet-c-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hierbij te koop aangeboden:

Deze Mooie Honda CB-600F Hornet met Combined ABS !

Bouwjaar: 2008
Kilometerstand: 21.342 km

Opties:
- ABS (Combined)
- Knipperlicht in Spiegels (Carbon Look)
- Coverseat / Zadel cover in kleur
- Smoke Windscherm
- 1e Eigenaar
- Origineel Nederlands

Deze Honda CB 600F Hornet is bij ons ter inruil verkregen en verkeerd in zeer goede staat. Afkomstig van 1e eigenaar en origineel Nederlands geleverd. Kom snel langs en laat u verrassen door deze top Honda !

Deze motor wordt verkocht in samenwerking met Romoto!

Deze motor wordt geleverd inclusief:
- Onderhoudsbeurt volgens opgave Fabrikant
- 1 Maand gratis All Risk verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Complete historie + 2 Sleutels

Extra Garantiepakketten:
- 6 Maanden Blok Garantie: € 695,00
- 12 Maanden Blok Garantie: € 1.295,00
- 24 Maanden Blok Garantie: € 1.995,00
 
  • Heeft u eventueel meer wensen wat betreft opties? Dan leveren en monteren wij alle extra opties en accesoires tegen inkoopprijs!

    Waarom kopen bij Maestro Motors?
    - Jarenlange ervaring in de Motorbranche
    - Passie voor Motoren
    - RDW Erkend
    - Altijd de meest complete motoren in de voorraad
    - Financiering mogelijk
    - Inruil mogelijk
    - Géén afleverkosten !
    - Tot 2 jaar Garantie mogelijk !
    - 10 dagen gratis All Risk verzekerd !
    - Uw voertuig ter plaatse tenaamstellen/vrijwaren
    - Bezichtiging ook mogelijk in de avond en in het weekend

    Maestro Motors is een jonge en ambitieuze handelsonderneming die ontstaan is uit een passie voor motoren! Van een hobby tot een professionele handelsonderneming groeit Maestro Motors onophoudelijk door. Wij richten ons op de in- en verkoop van nieuwe en jong gebruikte motoren. Dankzij onze ervaring en vele contacten in de motorbranche weten wij wat de klant zoekt!

    Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden wanneer onze klant tevreden is. Al onze motoren worden aangeboden inclusief onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant en standaard met Maestro Garantie. En dat altijd tegen de scherpste all-in prijs!

    Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.

    Wij zien u graag bij Maestro Motors!

    Disclaimer: Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.

  • Up to date blijven van onze voorraad:
    Website: www.maestromotors.nl
    Instagram: maestro-motors
    Facebook: Maestro Motors





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Maestro Motors
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion