Nieuwsbrief:

HONDA  CB 600 F HORNET - 2010

Garantie: Ja
35207 Km
Wit
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
honda - cb-600-f-hornet
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Hierbij bieden wij u de Honda Hornet uit 2010 aan, met slechts 35.207 kilometer op de teller. Deze motor verkeert in uitstekende staat en is volledig geïnspecteerd en nagekeken door onze specialisten. Tijdens de controle zijn eventuele versleten onderdelen waar nodig vervangen en is het onderhoud uitgevoerd volgens de fabrieksvoorschriften. Dit zorgt ervoor dat u zorgeloos kunt genieten van uw nieuwe motor en dat u voorlopig geen omkijken meer heeft naar onderhoud. Bovendien krijgt u bij de aankoop van deze motor een garantie van drie maanden, zodat u met extra zekerheid kunt rijden.
  • Moto Veda
    Galvanistraat 55
    6716 AE Ede
    Telefoon: 0318-625625
    Mail: info@motoveda.nl
    Website: www.motoveda.nl






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotoVeda

E-mail de aanbieder

Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion